miss_lizje schreef:Dus ja, ik vind een telefoon in die zin wel een levensbehoefte. Zo staan er bij mijn ICE ook gegevens over mijn medicijnen en allergien. Daarnaast heeft school geen macht meer buiten de school hekken en dienen die spullen gewoon terug gegeven te worden na het einde van de dag.
Toen er nog geen mobiels waren (in mijn vroege middelbare schooltijd) fietsten we ook alleen naar school. Gebeurde er iets belden we gewoon ergens aan om te vragen of we onze ouders mochten bellen of 112 (0611
)En je medicijnen of allergieen zijn gewoon bekend bij de apotheek en nog voor jij in het zkh ligt ook al bij je behandelend arts.
TS: Als je geen mobiel in de klas mag leg je hem toch gewoon in je kluis? Ik snap serieus niet waarom jouw mobiel moet afgaan tijdens een toets. Als ik ook daar de toets had moeten maken was ik woest geweest. Andere mensen hebben ook recht op concentratie. En als je daarna ook nog een grote bek geeft snap ik wel waarom ze hem een week houdt. Daar ga je overigens niet dood van

Maar je kunt evt gewoon naar je afdelingsleider met dit verhaal.

Als het langer is dan een bepaalde tijd is het idd gijzelen
en het is bizar hoe hard dat gaat!