. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. xMathilde schreef:Gracefull schreef:Zelf ga ik ook naar wageningen. En heb per 1 aug een kamer.
Zit nog te twijfelen of ik de aid week mee ga doen.
Ik kan het je aanraden! Is echt heel erg leuk, heb het zelf ook gedaan vorig jaar. Het is geen ontgroening oid want het is vanuit de uni georganiseerd. Je leert gelijk mensen kennen van je opleiding maar ook van andere opleidingen, en het is ook handig dat je de stad zo een beetje kunt verkennen
edit: Zelf begin ik dit jaar aan een hbo opleiding Dier- en Veehouderij aan de HAS Den Bosch. Dierwetenschappen was voor mij toch niet helemaal wat ik er van gehoopt had.
is maar 15 minuten reizen met trein en 20 met fiets
T wordt mijn 2e studie (of eigenlijk 3e, heb al hbo en master op zak). 

.
Marielle_93 schreef:Ik kom er niet zo goed uit, tussenjaar of studie en in dat laatste geval, welke studie..ik twijfel erover om rechten te gaan doen in Groningen.
Waar kan je vinden wat de uiterlijke inschrijfdatum is? Misschien dat ik vrijdag de open dag nog ga bezoeken maar de Hanze is zo eng groot
ElinaSK schreef:Marielle_93 schreef:Ik kom er niet zo goed uit, tussenjaar of studie en in dat laatste geval, welke studie..ik twijfel erover om rechten te gaan doen in Groningen.
Waar kan je vinden wat de uiterlijke inschrijfdatum is? Misschien dat ik vrijdag de open dag nog ga bezoeken maar de Hanze is zo eng groot
de hanze is inderdaad echt 1 groot gebouwencomplex met elke studierichting een eigen gebouw.. zal voor mij ook wennen zijn
Rebeccaa schreef:Ik ga ook beginnen met een HBO opleiding!
Het plan was logopedie aan de HAN Nijmegen, maar mijn screening ging niet zo goed, dus ik betwijfel of ik word toegelaten..
dus ik ben nu een beetje in de stress en weer allemaal boekjes aan het doorkijken met opleidingen. Moet nu toch een keer een definitieve keuze gaan maken haha..
Edit; andere opties zijn international business and management, international business and languages, human resourch management, PABO, creatieve therapie, voeding en diëtetiek, rechten, mwd, sph of.. ja, ik ben er dus echt nog niet over uit. hoop maar dat ik gewoon word toegelaten voor logopedie haha..
Ga sowieso naar de Hva
kosseh schreef:Ik ga MBRT doen op Inholland in Haarlem.
En blijf lekker tuis wonenis maar 15 minuten reizen met trein en 20 met fiets
Ik blijf eerst thuis wonen
Woon overigens zelf al in Zwolle en daarom vind ik het onzin om op kamers te gaan. Beetje duur als ik toch hier in Zwolle blijf, dus dan nog maar een paar jaartjes bij m'n moeder wonen.