Front officemedewerker Hoofddorp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:47

TS, om eerlijk te zijn kom je alleen maar met excuses om vooral zelf niet teveel te hoeven doen. Je hebt nog maar een paar dagen om een stageplek te vinden, besef je dat wel? Daarna heb je toch een flink probleem. Geef jezelf eens een skup onder je kont en ga aan de slag! Desnoods leen je wat kleren van iemand of ga je morgen shoppen, maar deze excuses gaan nergens meer over.

Het is jouw toekomst hoor! Zou je het niet zonde vinden wanneer het allemaal spaak loopt doordat je er niet genoeg aan gedaan hebt? Je kunt niet verwachten dat iedereen je vuile was opknapt, dus laat het niet van je begeleiders afhangen. Die gaan je echt niet met alles helpen als je er zelf weinig voor over hebt.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-06-13 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:48

Primark is ook heerlijk goedkoop en kan je ook wel wat leuke simpele nette dingen krijgen. Ook niet simpele dingen trouwens. Best leuke prijzen.. Dus het geen kleding hiervoor hebben... Veel hoeft t ook niet te kosten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:50

Heel knap morgen shoppen met geld dat er niet is ^-^ En ik kan geen kleding lenen want ik heb niemand waar ik t van kan lenen ;) Dus ja weer excuses maar t is de waarheid en daar kan je niet omheen! Ik ga morgen t bastion bellen en stagebureau want over maandag en of ik terug naar school moet is nog niks duidelijk. Ze waren aan het inventariseren welke leerlingen nog geen stageplek hebben.

friendly

Re: Front officemedewerker Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:51

Heb je dan geen leuk basic shirtje, iets van een blazer, nette spijkerbroek en schoenen? Dat kan ook. Als het maar er netjes uit ziet. Ze verwachten echt geen mantelpakje oid.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:52

Sowieso weet je toch ruim van tevoren dat je representatieve kleding nodig hebt? Dat komt nu pas bij je op? Ik snap niet hoe je op deze manier serieus bezig kunt zijn met een opleiding. Je hebt nog maar een paar dagen en 'vergeet' te bellen vandaag en kon gisteren niet bellen omdat je naar personeelszaken moet vragen? Kom op meid en ga eens aan de slag.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:53

En ook... Heel pittig dat je je moeder helpt in het huishouden, juich ik ook alleen maar toe maar in dit geval had ik zoiets gehad van: ja sorry mam, een stageplek vinden is nu even belangrijker... Ik help je een ander keertje weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:54

Ik draag geen blazer en ik heb genoeg tshirts maarja wat is basic? Heb nog een hele nieuwe spijkerbroek, maar vinden ze dat verzorgt? En heb niet zulke nette gympen meer.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:55

Basic is eigenlijk gewoon het simpelste shirt dat je kan vinden, zonder mouw of korte mouw in effen kleur. Meestal heeft iedereen dat wel. Kan V-hals zijn maar ook rond.

Edit: en laarsjes? Hakjes?
Laatst bijgewerkt door friendly op 20-06-13 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:55

Je maakt mij niet wijs dat als jij je kledingkast eens goed induikt je geen nette kleding kan vinden. Een nette spijkerbroek met een leuk shirtje en eventueel een jasje of een vestje, een paar hakken in een tas en desnoods aandoen vlak voor je naar binnen gaat en je wandeling op slippers afleggen als je er niet op kan lopen oid.

Iets wat je gewoon netjes staat, dus geen slordige wijde shirts, bandshirts, of extreme kleding zoals broeken met scheuren.
Laatst bijgewerkt door secricible op 20-06-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:56

Nee mam ik help je een ander xtje niet, want mam.. je bent moe van drie hele lange dagen op je werk (basischool, met administatie, verlagen schrijven en 10minuten gesprekken) En het is nog niet bekend of ik nog een paar dagen heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:56

Maargoed nogmaals we gaan t niet over hotels langs gaan hebben, dat onderwerp heb ik thuis al gehad.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:57

Doe gewoon een nette, goed passende spijkerbroek aan. Dus geen 'hippe' broek met rafels en bleekvlekken, gewoon een effen broek met een goede pasvorm. Daarboven een shirtje in een nette kleur, bijvoorbeeld zwart. Geen knalkleuren dus en wel een shirt met mouwen. Daarboven kan je eventueel nog een vestje doen. Neem aan dat je wel meer dan 1 paar schoenen hebt? Gewone donkere schoenen doen het altijd goed.

Verder, nog 1 ding over het bellen: Dat duurt op zijn langst 10 minuten, neem aan dat je moeder wel zo lang zonder je kon. Maar goed, dat is het laatste dat ik erover zeg.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:57

secricible schreef:
Je maakt mij niet wijs dat als jij je kledingkast eens goed induikt je geen nette kleding kan vinden. Een nette spijkerbroek met een leuk shirtje en eventueel een jasje of een vestje, een paar hakken in een tas en desnoods aandoen vlak voor je naar binnen gaat en je wandeling op slippers afleggen als je er niet op kan lopen oid.

Iets wat je gewoon netjes staat, dus geen slordige wijde shirts, bandshirts, of extreme kleding zoals broeken met scheuren.

Waar geen wil is, is geen weg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 18:58

Waar mijn vraag over ging in t topic wat gesloten is daar zou ik graag naartoe gaan. Alles erom heen is niet van belang! Mijm vraag was of iemand nog een hotel wist waar ze stagiaires zoeken, in Amsterdam voor de front office. Dus graag terug naar mijn vraag.Verder ga ik er dus ook niet meer op in!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:00

Ik heb je al een aantal opties aangedragen. Bastion heb je nog niet gebeld, op mijn Campanile-suggestie reageer je al niet eens, zelfs niet na 3x vragen. Hoeveel meer moet ik er opnoemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:00

Ik zal eens kijken naar Campanile

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:01

Ik krijg de indruk dat je eigenlijk helemaal geen stageplek wìl... Maar nu je hoorde dat je misschien wel de hele zomer naar school moet, begint het je toch te benauwen. Overigens, die twee weken vakantie waar jij het over had, ís "zomervakantie", het is alleen niet de gewenste 6 weken. Als je aan het werk bent, mag je blij zijn met 2 weken vakantie, helemaal als je in de hotelbusiness gaat.

Succes met je moeder helpen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:04

In Hoofddorp zit toch ook hotels?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:04

Zo komt het wel over. Je voelt je alleen maar aangevallen en verdedig jezelf. Totaal onnodig. Je toont alleen weinig inzet en ja, mams dan maar een keer niet helpen. Of een uurtje. Jij moet een stageplek binnen zeer afzienbare tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:05

Agossie schreef:
Ik krijg de indruk dat je eigenlijk helemaal geen stageplek wìl... Maar nu je hoorde dat je misschien wel de hele zomer naar school moet, begint het je toch te benauwen. Overigens, die twee weken vakantie waar jij het over had, ís "zomervakantie", het is alleen niet de gewenste 6 weken. Als je aan het werk bent, mag je blij zijn met 2 weken vakantie, helemaal als je in de hotelbusiness gaat.

Graag ontopic blijven en reageren als je een hotel weet die een stagiaire voor de front office zoekt, dankjewel!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:05

kohtje schreef:
In Hoofddorp zit toch ook hotels?

Moet je wel met ov kunnen komen binnen een uur he... Dat is nu overal het argument, want fietsen gebeurt alleen als het echt dichtbij is.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:06

Eerlijk TS?
Ik word al moe van je posts; ik wil niet, ik kan niet, ik heb niet.

Bah wat een houding heb jij, nee dat gaat helemaal goed komen. :x
Geef jezelf een ontiegelijk harde schop onder je kont en DOE IETS!!

Gelukkig is het slechts je eigen toekomst, maar verdorie zeg je bent 25. Je bent groot genoeg om zelf dingen te verzinnen.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:07

Lasca_1987 schreef:
Agossie schreef:

Graag ontopic blijven en reageren als je een hotel weet die een stagiaire voor de front office zoekt, dankjewel!

Als er alleen om die reden gereageerd mag worden, ligt het topic helemaal stil. Bovendien denk ik dat mensen die wèl wat weten niet veel zin meer hebben, aangezien je helemaal NIETS doet met de opgegeven suggesties.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:07

Vind het ook wel typisch hoor. Mensen raden je aan om net gekleed langs hotels te gaan waarop jij antwoordt dat je niets representatiefs hebt. Het is dus niet meer dan volkomen logisch dat mensen dáár weer op reageren, maar als er dan iets gezegd wordt waar je blijkbaar geen tegenargument voor hebt moet iedereen zijn/haar mond houden en teruggaan naar de OP...

Ik wens je succes in de hotelwereld. Zij komen niet naar jou, je moet naar hén. Voor jou 100 anderen die die stageplek ook graag willen en er wél wat voor doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:08

IndianLady schreef:
Eerlijk TS?
Ik word al moe van je posts; ik wil niet, ik kan niet, ik heb niet.

Bah wat een houding heb jij, nee dat gaat helemaal goed komen. :x
Geef jezelf een ontiegelijk harde schop onder je kont en DOE IETS!!

Gelukkig is het slechts je eigen toekomst, maar verdorie zeg je bent 25. Je bent groot genoeg om zelf dingen te verzinnen.

Zullen weeven ontopic blijven? Als je mijn vraag kan beantwoorden ( dus een hotel in Amsterdam die stagiaires zoekt voor de front office) kan je reageren. Mijn vriendelijke dank is groot. :')