Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus ja weer excuses maar t is de waarheid en daar kan je niet omheen! Ik ga morgen t bastion bellen en stagebureau want over maandag en of ik terug naar school moet is nog niks duidelijk. Ze waren aan het inventariseren welke leerlingen nog geen stageplek hebben. secricible schreef:Je maakt mij niet wijs dat als jij je kledingkast eens goed induikt je geen nette kleding kan vinden. Een nette spijkerbroek met een leuk shirtje en eventueel een jasje of een vestje, een paar hakken in een tas en desnoods aandoen vlak voor je naar binnen gaat en je wandeling op slippers afleggen als je er niet op kan lopen oid.
Iets wat je gewoon netjes staat, dus geen slordige wijde shirts, bandshirts, of extreme kleding zoals broeken met scheuren.
Agossie schreef:Ik krijg de indruk dat je eigenlijk helemaal geen stageplek wìl... Maar nu je hoorde dat je misschien wel de hele zomer naar school moet, begint het je toch te benauwen. Overigens, die twee weken vakantie waar jij het over had, ís "zomervakantie", het is alleen niet de gewenste 6 weken. Als je aan het werk bent, mag je blij zijn met 2 weken vakantie, helemaal als je in de hotelbusiness gaat.
Succes met je moeder helpen.

Lasca_1987 schreef:Agossie schreef:Ik krijg de indruk dat je eigenlijk helemaal geen stageplek wìl... Maar nu je hoorde dat je misschien wel de hele zomer naar school moet, begint het je toch te benauwen. Overigens, die twee weken vakantie waar jij het over had, ís "zomervakantie", het is alleen niet de gewenste 6 weken. Als je aan het werk bent, mag je blij zijn met 2 weken vakantie, helemaal als je in de hotelbusiness gaat.
Succes met je moeder helpen.
Graag ontopic blijven en reageren als je een hotel weet die een stagiaire voor de front office zoekt, dankjewel!
IndianLady schreef:Eerlijk TS?
Ik word al moe van je posts; ik wil niet, ik kan niet, ik heb niet.
Bah wat een houding heb jij, nee dat gaat helemaal goed komen.
Geef jezelf een ontiegelijk harde schop onder je kont en DOE IETS!!
Gelukkig is het slechts je eigen toekomst, maar verdorie zeg je bent 25. Je bent groot genoeg om zelf dingen te verzinnen.