Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suusie22 schreef:haha geen schoolexamen wat ik heb gehad vandaag maar wel theorie voor de auto. en ik ben GESLAAGD
In 2010 had ik mijn schoolexamen. Ik was totaal niet zenuwachtig omdat ik eigenlijk al wist dat ik geslaagd was. Ik deed ´t examen op m´n sloffen en haalde tijdens de lessen zelf ook al goede cijfers.
Als je tijdens de les al goed oplet en goede cijfers haalt ben je al halverwege
Succes voor iedereen die wacht op de uitslag
Lotte_Wessel schreef:Suusie22 schreef:haha geen schoolexamen wat ik heb gehad vandaag maar wel theorie voor de auto. en ik ben GESLAAGD
In 2010 had ik mijn schoolexamen. Ik was totaal niet zenuwachtig omdat ik eigenlijk al wist dat ik geslaagd was. Ik deed ´t examen op m´n sloffen en haalde tijdens de lessen zelf ook al goede cijfers.
Als je tijdens de les al goed oplet en goede cijfers haalt ben je al halverwege
Succes voor iedereen die wacht op de uitslag
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!
Lianne86 schreef:Maar eerlijk is eerlijk, hoeveel mensen zakken er? Dus als je binnen een half uur niet gebeld bent.... Neem aan dat ze dan wel alle mensen gehad moeten hebben(Bij ons was er op het vwo maar 1 iemand gezakt... dus ze was snel klaar met bellen :p)
is en de rest succes met de her-examens
en dan weer lachend de trap af rennen Nayomie schreef:kosseh schreef:Ik heb 2 jaar terug vmbo examen gedaan, en toen vond me broer het zo leuk om de huistelefoon te stalkenen dan weer lachend de trap af rennen
Goed plan! Mijn broer krijgt morgen uitslag