MeggiieTommy schreef:Carliijn schreef:Je snapt het gewoon echt niet he?
Iemand moet voor haar opkomen zodat ze de begeleiding krijgt die ze nodig heeft. Nodig.
Ja ze moet zich zich aan de regels houden maar daar kan ze als ik jouw verhaal zo lees niks aan doen. Ze wordt niet begrepen of benaderd zoals zij dat nodig heeft.
Dus haar zin krijgen? Ze krijgt haar zin niet, denk je werkelijk dat ze zich goed voelt als ze zo reageert? Dat dit is wat ze wil?
Ik begrijp dat jullie nu in een vervelende positie worden geplaatst maar denk nou eens vanuit de andere hoek.
Ben je buiten de ruzies om al eens naar de decaan oid geweest om uit te leggen hoe het in de klas gaat? Dat ze jullie hindert en dat dit voor haar ook niet prettig is?
En waar willen we iemand met autisme voor schorsen dan, voor een school met een laks beleid omtrent kinderen met een handicap?
Sorry hoor maar dit maakt me zo kwaad en verdrietig. Als ze de nodige hulp en ondersteuning zou krijgen zou het nooit zo ver zijn gekomen.
Ik hoop dat hier snel een passende oplossing voor komt die zowel de rust in jullie klas, als voor haar oplevert.
Pffff ik denk dat jij het niet snapt? De school kan dit kind niet de zorg bieden die ze nodig heeft waardoor nu dus de hele klas eronder lijdt? Maar dat is toch echt niet de bedoeling denk ik. Respect voor kinderen met een handicap of stoornis maar vind dat het welzijn en veiligheidsgevoel van de andere kinderen voorop gaat!