Op kamers in Wageningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mizora

Re: Op kamers in Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:48

Fiets moet ik even voor kijken. Normaal heb ik een reservefiets maar helaas is mijn fiets afgelopen weekend gejat (dat gebeurd helaas een hoop. Dus normaal heb ik hem altijd ook ergens aan vast staan, 1x vergeten en direct raak). Andere fiets staat nu bij de fietsenmaker om gerepareerd te worden. Je kan ook met de bus. Dat is naar het forum ook goed te doen. En vanaf dijkgraaf kan je gewoon een keertje lopen. Volgende week woensdag is de fiets weer gefixt. Dus dan kan je donderdag nog mee naar college, daarna is het vak voorbij.

Ik heb niks met de Veetelers qua studievereniging. Ik ben lid voor de korting op de wetenschappelijke boeken. Absoluut de moeite waard daarvoor. Maar sowieso ben ik geen feesterig type, dus dat helpt. Wel nog een half jaar in de internetcie gezeten.

Wie mee wil gaan moet me gewoon maar even een berichtje sturen. Iedereen is welkom. (ook zonder een college te volgen trouwens).

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 22:52

Leuk al die wageningers!
AID moet je zeker doen! Echt supergezellig! :) Ik word dit jaar mentor met de AID, superleuk, mensen kennen leer je echt heel snel en dan spreek je ook snel af om samen te eten.
Ik doe trouwens Gezondheid&Maatschappij en zit dus bij de studievereniging mercurius, vind het echt wel een leuke studievereniging :)

Ik woon trouwens in Hoevestein

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:48

Ik zou best graag eens meewillen naar een college van dierwetenschappen van iemand! Had het er juist vandaag over dat ik het eigenlijk wel jammer vond dat ik geen meeloopdag heb gedaan, dus zou ideaal zijn om het toch nog een beetje te 'proeven'.
Ik hoor het graag van iemand als die mij op sleeptouw wil nemen. Kan alleen volgende week woensdag niet, maar verder inclusief morgen elke dag beschikbaar :+

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:58

Hoe laat kan je er morgen zijn? Dan is er van 9.30-10.15 college.
Vrijdag is er ook 's middags college.

Deze week is week 41.
https://ssc.wur.nl/Studiegids/Vakrooste ... 806#BDW_A2

Volgende week zo te zien alleen 's ochtends echt college.

Dus morgen is prima. Kijk maar of het lukt, zo kortdag.

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 00:03

Morgen kan ik niet, maar vrijdag wel. Misschien een leuk idee om dan een dagje mee te lopen Puresylk? :) Voor mij is het wel zo fijn als het college smiddags is, aangezien ik 2uur moet reizen..

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:04

Vrijdag is voor mij ook prima. Ik stuur jullie allebei even een berichtje met mijn telefoonnummer.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:57

leuk! Ik zit trouwens niet in de rijnveste, mij te duur in verhouding tot wat ik nu betaal. Ik zit in de haarweg! Eigenlijk zit ik in een soort van combikamer alleen dan met maar 1 slaapkamer dus zit alleen. Voor de beeldvorming. Ik ben ook echt geen type om alles te delen.

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:07

Ik wil ook graag komend studiejaar dierwetenschappen gaan studeren! (al ben ik er nog niet helemaal uit, ga ook meeloten voor diergeneeskunde).

Ik blijf gewoon thuiswonen :D woon tussen ede en lunteren in, en het is voor mij dan ongeveer 16 km fietsen.

Ik wil ook nog graag een dag meelopen, ik had me namelijk ingeschreven voor 30 mei. Maar toen werd Frans examen verplaatst naar die dag en miste ik de algemene meeloopdag.
Ik had al gemaild maar heb nog geen reactie gehad.

Is hier toevallig nog een 1e jaars student waarmee ik een dag mee kan lopen? :D

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 16:44

LiekeW heb je anders zin om morgen mee te lopen? Dan kunnen we namelijk met Mizora mee een college volgen e.d :)

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 17:06

Ik pb je even!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:25

LiekeW, uiteraard ben je mee welkom. Hebben ze zometeen een heel rijtje 0e-jaars zitten. Probeer wel iets van lunch of zo zelf te regelen. Of we gaan langs de C1000, omdat ik nu even geen reservefiets heb moet er 1 toch met de bus. De ene bushalte zit vlakbij de C1000 en dan pikken we die bij de andere bushalte weer op. Ik ga mijn kamer niet uitgebreid opruimen, dus het is een beetje een rotzooitje, maar daar moeten jullie maar doorheen kijken. Als jullie willen kunnen we wat in de stad gaan drinken, jullie kennis laten maken met dé ijssalon. En stel gerust andere vragen, ik doe mijn best om ze te kunnen beantwoorden. (eventueel kan je ze uiteraard ook nu al stellen, dan heb ik wat tijd om ze op te zoeken).

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 21:18

Klinkt gezellig! Alleen liekew en puresylk hebben nog niet doorgegeven of ze kunnen, dus dan maar verzetten naar volgende week?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:30

Nee hoor. Morgen is prima. PureSylk vond morgen ook prima. Om 13.15 bij het forum. Dat is dus bushalte droevendaalsesteeg.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater De middelste van de 5 ben ik (het meest linkse hondje is ook van mij(n ouders, woont daar ook).

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 09:19

Douce schreef:
leuk! Ik zit trouwens niet in de rijnveste, mij te duur in verhouding tot wat ik nu betaal. Ik zit in de haarweg! Eigenlijk zit ik in een soort van combikamer alleen dan met maar 1 slaapkamer dus zit alleen. Voor de beeldvorming. Ik ben ook echt geen type om alles te delen.

Exact zo 1 heb ik er ook. ;)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:11

Welk gebouw zitten jullie? Ik zit in de middelste.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:23

Ik ook haha.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:24

Toch niet op de eerste verdieping, he? Anders moeten we eens hoi gaan zeggen tegen elkaar :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:25

ik ook in de middelste :P, maar niet de eerste verdieping :P links of rechts :P?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:27

Links. We kunnen alsnog wel eens hoi komen zeggen tegen elkaar. (de makkelijkste bokt-meeting ever)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:29

Nee tweede verdieping! Ik woon thuisthuis in een dorp dus ben sowieso geneigd tegen iedereen bij te zeggen. Heb het maar afgeleerd want de blikken die ik kreeg :'). Misschien woon je wel recht onder me? Rechter ingang en dan niet het derde raam boven de deur maar het derde raam links van de deur zit ik. De andere kant dus. Ja misschien een keer samen lunchen ofzo, klinkt gezellig!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:30

Verwarrend bericht maar er kwam er dus een tussendoor.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:43

Ik zit exact in het midden. Met balkon.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:11

Aah, dan zit jij waarschijnlijk aan de achterkant. Ik zit op de derde verdieping en bijna recht boven de linker ingang op de middengang, oranje gordijnen en hor voor het raam ;)

Deze week te herkennen aan een leuke blonde enthousiaste labradoodle die ik op visite heb, al neemt mijn huisgenoot die ook smiddags vaak mee naar buiten.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:16

Ah leuk! Mijn buren hebben ook wel eens een hond op bezoek. Daar kwam ik achter toen ik mijn hond op bezoek had :')
Mijn andere buren hebben een kat ook wel grappig. Zelf neem ik in September vissen.

Blijven jullie altijd in Wageningen of gaan jullie nog vaak naar huis?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:26

Ik ben net klaar met de studie en op zoek naar een PhD positie. Als ik die in wageningen vind dan blijf ik voorlopig wonen waar ik woon, maar ergens anders moet ik waarschijnlijk verhuizen. Ik ga denk ik nog eens in de 1 a 2 maanden naar huis. Nu ik geen studenten OV heb ga ik minder vaak omdat het zo duur is.