Maartje1990 schreef:Nou, Lio's willen ze altijd toch best graag begrijp ik. Is altijd wel makkelijk toch?
Hmm nou kan amper iets vinden.. Lio'ers krijgen namelijk ook gewoon een aanstelling en dus betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Nou, Lio's willen ze altijd toch best graag begrijp ik. Is altijd wel makkelijk toch?
Saintelette schreef:Maartje1990 schreef:Nou, Lio's willen ze altijd toch best graag begrijp ik. Is altijd wel makkelijk toch?
Hmm nou kan amper iets vinden.. Lio'ers krijgen namelijk ook gewoon een aanstelling en dus betaaldals je een vierdejaarsstage loopt ben je gewoon stagiair en krijg je niet betaald (maar vaak doe je in principe wel hetzelfde, ookal is dat verboden)
Saintelette schreef:Maartje1990 schreef:Nou, Lio's willen ze altijd toch best graag begrijp ik. Is altijd wel makkelijk toch?
Hmm nou kan amper iets vinden.. Lio'ers krijgen namelijk ook gewoon een aanstelling en dus betaaldals je een vierdejaarsstage loopt ben je gewoon stagiair en krijg je niet betaald (maar vaak doe je in principe wel hetzelfde, ookal is dat verboden)
Maartje1990 schreef:nee, dat zal wel niet. Ik ken niet eens alle docenten van de sectie Engels bij ons
Misschien dat je 'm van gezicht wel kent
Sonja89 schreef:Saintelette schreef:
Als eindstagiair sta je ook gewoon alleen voor de klas (het is immers de laatste stage voor je diploma), maar heeft de docent die op de uren ingeroosterd staat de eindverantwoordelijkheid voor de lessen die jij (zelfstandig) geeft.
Als LIO krijg je betaald en ben je ook eindverantwoordelijk.