plovesb schreef:ik krijg zelf 10,- per uurmaar 5,- p.u is wel een normaal bedrag, eronder zou ik niet gaan zitten
Ik ook
.Ben 19, en t is ook meestal 's avonds dus dan krijg ik betaald om wat op te letten en film te kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Manny schreef:Urielle schreef:5 Euro per uur voor iemand die meerderjarig is en pedagogiek studeert (incl. stages op kinderdagverblijven). Voor iemand die niet professioneel onderlegd is of heel veel ervaring heeft, zou ik minder betalen en een minderjarige laat ik niet oppassen maar zou nog minder verdienen
Zijn er mensen die het voor zo weinig doen?
Manny schreef:Urielle schreef:5 Euro per uur voor iemand die meerderjarig is en pedagogiek studeert (incl. stages op kinderdagverblijven). Voor iemand die niet professioneel onderlegd is of heel veel ervaring heeft, zou ik minder betalen en een minderjarige laat ik niet oppassen maar zou nog minder verdienen
) was de oppas haar geld al helemaal niet waard
) was de oppas haar geld al helemaal niet waard