Ga schoonmaakwerk zoeken voor bijvoorbeeld 1/2x per week!

Zorg dat je iéts hebt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Het is toch belangrijker om geld te verdienen dan verandering in je ritme te hebben?
Of zie ik dat verkeerd..
Welke regio zoek je nu precies, dan ga ik ook even zoeken voor je.
Waar ben je toe bevoegd(opleiding) welke branche zoek je iets? ervaringen?
lifaya schreef:Mri ik heb vaker vrijwilligerswerk gedaan en ik verdien weldegelijk geld. Met fotografie. Geen vaste loon, maar wel een leuk bedrag. Maar dat is nog steeds geen structuur..
Jolliegirl schreef:Maar later als je groot ben zal je toch ook fulltime gaan moeten werken? ala 4/5 dagen per week?
En ja.. dan hou je misschien enkel de weekenden nog over voor je bijrijdpaard.. Dat heb ik helaas ook gehad..
lifaya schreef:Jolliegirl schreef:Maar later als je groot ben zal je toch ook fulltime gaan moeten werken? ala 4/5 dagen per week?
En ja.. dan hou je misschien enkel de weekenden nog over voor je bijrijdpaard.. Dat heb ik helaas ook gehad..
hoor je mij zeggen dat ik een probleem heb met 4 a 5 dagen werken? Nee. Ik wil alleen niet 4 a 5 dagen fulltime onbetaald werk verrichten. Ik wil gewoon een betaalde baan, dan is er geen probleem en vind ik het geen probleem om 1 dag minder naar paard te gaan. Maar dit vind ik zonde. Ik heb namelijk wél een ritme en dagbesteding als ik naar paard ga (24 km fietsen en buitenrit, stal mesten, paddock mesten etc) en ben ik dus al rond de 6 uur kwijt in zijn geheel