Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat zijn de eisen voor trainer coach? En met de lerarenopleiding ben je bevoegd voor biologie, scheikunde en natuurkunde toch of hoe zat het ook alweer? :p
Maar als ik stewardess wordt betekent dat dat ik mijn paarden moet wegdoen, want met zo'n beroep kan je gewoon geen paarden hebben. Ik doe nu alles met mijn paard, mijn zusjes niets, die doen de pony, maar die doe ik ook grotendeels. Niemands anders thuis zou het paard kunnen rijden en verzorgen...dus als ik stewardess wordt moet die sowieso weg, en dan de pony waarschijnlijk ook, want het zou zielig zijn als die alleen komt te staan. Maar nu is de vraag of het het wel waard is om mijn passie (paarden) op te geven voor een hele gave baan, of dat ik een andere opleiding zoek en de paarden houdt (al denk ik dat dat toch niet kan als ik ga studeren...). Het zijn echt 2 verschillende werelden: of alles wat met paarden te maken heeft weg en vliegen (wat ik echt gaaf vindt), of de paarden houden en ander werk (wat ik waarschijnlijk niet zo leuk vindt...). Wat raden jullie aan?
dus je hebt in principe 4 jaar tijd om zz licht te rijden? Ik kom trouwens binnenkort een dagje meelopen
Anoukk_ schreef:Wat vond je van woe. Iris?