Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:ik hoef niet fulltimevind 24-32 uren prima
dat is gewoon perfect. Maar ik ga geen 9 uur per week werken verspreid over 3 dagen, dan verdien ik nog meer met 1 fotoshoot.
lifaya schreef:achjah, ben al een jaar werkeloos... dus het is toch behoorlijk lastig. Ik wil niet bij de post werken omdat ze je verplichten ook in het weekend te werken en dat doe ik gewoon niet. Als het nou op een zaterdag ochtend was geweest prima, maar het is zaterdag om 12 tot 5 en je krijgt maar 3 uur uitbetaald. Sorry, daar gaat je hele dag... zelfde geld ook voor doordeweeks.
Ik wil gewoon een volledige dag werken, niet dat ik alsnog thuis moet zitten tot 12 uur en dan even 3 uurtjes werken en dan weer thuis zit en een maximum van 9 uur per week heb.
lifaya schreef:ik reageer op online vacatures waar je enkel je motivatie moet toevoegen en je CV. verder ga ik gewoon bij bedrijven langs
Mri schreef:lifaya schreef:ik hoef niet fulltimevind 24-32 uren prima
dat is gewoon perfect. Maar ik ga geen 9 uur per week werken verspreid over 3 dagen, dan verdien ik nog meer met 1 fotoshoot.
Maar dan moet je maar net wel die fotoshoot te doen hebben.
En als je die dus niet hebt, dan kan je beter lekker die 9 uur per week werken. Grote kans dat dat uitloopt naar meer uur, en vervolgens als er iemand uitvalt kan jij de uren van die persoon ook krijgen en voor je het weet heb je wel meer uren.
Jolliegirl schreef:_Sim_ schreef:Ik meld mij ook. Tassen ervaring maar mijn leeftijd zit in de weg. Daarnaast heb ik heel veel verschillende werkgevers gehad omdat ik veel op project-, uitzend-, en tijdelijke basis heb gewerkt. Dat werkt op de een of andere manier nu ook in mijn nadeel.
Naar wat ben je opzoek?
lifaya schreef:dan lees je het helemaal verkeerdIk heb alleen ADD en omdat ik niet wéér in het diepe wil vallen zoek ik iets wat dus bij voorbaat al bij mij past en ik dus een dagritme heb en structuur. Ik weet dat ik niet in een restaurant moet gaan werken, daar hoor ik gewoon niet. Ik kan prima in de thuiszorg werken, ik houd wel van een praatje en schoonmaken is geen probleem. Ik zou ook prima in een winkel kunnen werken, nachtdienst of bewaker en ga zo maar door. Mijn eis is gewoon structuur en dagritme, en dat is om mijzelf te beschermen.
Dat je dat niet wil begrijpen oké, maar om te zeggen dat ik een foute instelling heb vind ik toch te ver gaan.