hebben jullie ook al zoveel toetsen opgegeven gekregen?, wij hebben nu net 2 dagen weer les, en tot aan de kerst vakantie heb ik alle weken alweer minimaal 1 toets..
ik wil ooook ;o hahaha, school is echt killing nu, 6 verschillende klassen en nog maar 1 vak bij een van mijn vriendinnen. verder hebben ze me overal zo ingeplaatst dat ik alleen zit zonder de mensen waar ik echt veel mee omga..
Ludique96
Geplaatst: 29-08-12 19:18
CupCakes_ schreef:
Stel je maar voor aan de rest! Ik ken je al :-D
Ja jij kent mij al
Ik ben Karin, 16 jaar oud en zit op het VMBO Wellant College Annahoeve
ik heb gehoord van iemand uit mijn klas dat ik maandag naar school moet voor rooster ophalen dan ben ik dinsdag hele dag vrij dan moet ik woensdag en donderdag naar school en ben ik vrijdag ook hele dag vrij maar ik krijg nog een brief in huis.
ik hoef ook niet ver 15 tot 20 min. (langzaam fietsend haha) echt hele saaie dagen op school alleen aan sector werkstuk de hele dag.. niemand doet wat en zeggen de leeraren heel goed gewerkt. Echt te saai als je 4 dagen van half 9 tot 3 uur moet werken aan je sector werkstuk moet,, eigenlijk nog haast niks gedaan alleen onderwerp, hahaha
hoezo nu al alleen maar aan het sw werken dan?, wij hebben daar wekelijks een uur op school voor en dan moeten we verder officieel nog 2 uur per week thuis er aan werken..
Jep... Ook ik ga examen doen! Ben zelf echt een stress kip, en ben al zenuwachtig als ik eraan denk... Maak mij vooral zorgen om wiskunde:( Afgelopen 3e jaar was het echt waardeloos... Wel met een net voldoende over gegaan.
In de 1e en 2e ging het super. Alleen maar tussen de 7 en 9. Af en toe is een 10.. ( 1e deed ik lwo basis, was té makkelijk voor mij, dus toen in de 2e lwo kader. Ook voor mij wat te 'laag' omdat ik een super rapport had voor lwo kader, dus werd geplaatst in vmbo kader. Dat is een stap hoger en dat merk ik echt...)
Ik denk echt dat ik niet ga slagen, en dat komt door met name wiskunde... Eerst snap ik het helemaal. Krijg ik de toets, en snap ik het niet meer. Of weet ik het nog wel te snappen, en denk ik , das een makkie !, is het fout ! Dan kan ik zo over de rooie gaan, ik baal gewoon van mezelf... De andere vakken gaan wel goed. Wie weet wat ik eraan kan doen?