Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chubby schreef:Ik upload alle vergaderstukken (notities, memo's en documenten in pdf) naar een programma waar de weth bij kan op z'n iPad. Daarnaast werken we met Outlook, hij leest en beantwoordt praktisch alle mails zelf.
Ik weet alleen njet hoe dit bij andere scholen zit, maar denk dat dit wel gelijk is.
KellyenXena schreef:Ik ben met alle tips blij, ga eens kijken op de site van het id college. Punt is dat ik 32 uur werk en een gezin heb. Zoek dus echt een deeltijdstudie.
Schoevers blijkt inderdaad heel goed aangeschreven, maar het ad programma wat ik graag zou doen kost ongeveer 9500 per jaar. Ik heb recht op studiefinanciering, maar ook dan blijkt deze opleiding ver boven budget, helaas.
Vanessa24 schreef:KellyenXena schreef:Ik ben met alle tips blij, ga eens kijken op de site van het id college. Punt is dat ik 32 uur werk en een gezin heb. Zoek dus echt een deeltijdstudie.
Schoevers blijkt inderdaad heel goed aangeschreven, maar het ad programma wat ik graag zou doen kost ongeveer 9500 per jaar. Ik heb recht op studiefinanciering, maar ook dan blijkt deze opleiding ver boven budget, helaas.
Schoevers is volgens mij het paradepaardje onder de opleidingen. Als je als secretaresse een Schoevers opleiding hebt gedaan, dan heb je de baan binnen. Een secretaresse met een ROC opleiding legt het af tegen Schoevers. Mijn persoonlijke ervaring (ik heb een ROC papiertje)
Cer schreef:Ben benieuwd, nu er hier toch meer secretaresses zitten..
werken jullie al veel met ipad/paperless/in the cloud en heb je al te maken met het zgn nieuwe werken?

Ik wil ermee zeggen dat wij niet vanuit huis werken. Bijna eigenlijk niemand in ons bedrijf. Niets paperless, wij printen juist ontzettend veel uit. Maar goed, wij hebben dan ook te maken met ouderen. Zij vinden een brief ontvangen veel prettiger dan een e-mail. Romeo2007 schreef:Correctie: Schoevers heeft wel HBO opleiding hoor! http://student.schoevers.nl/hbo-opleidingen