Ik zit nu in mijn laatste toetsweek voor de examens, ben best zenuwachtig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
francaa schreef:Ja dat kan idd wel!![]()
ja ik wou het eerst mss wel gaan doen, daarom heb ik het moeilijkste profiel gekozen (inclusief wisk b)
maar ik heb toch besloten een stapje lager te gaan, namelijk verpleegkunde!
ik wil namelijk sowieso wel de gezondheidszorg in!
Golan schreef:Ik vind natuurkunde kei moeilijk en dan is de stof op onze school ook nog eens anders... wij werken met de NiNa methode en wij krijgen dan ook een ander examen... dus ik kan ook niet echt goed oefenen met examenbundel.nl, echt stom
Douce schreef:Hebben jullie ook een combinatiecijfer van PWS, ANW en maatschappijleer?
Dat is bij mij een 7 dus heb ik gelukkig al sowieso een vaste zeven als compensatiecijfer.
BlackDancer schreef:Maar jongens, even een vraag he. Want ben ik nou ongezond of zo of zijn er meer mensen die helemaal niet zenuwachtig zijn?
Golan schreef:Ik vind natuurkunde kei moeilijk en dan is de stof op onze school ook nog eens anders... wij werken met de NiNa methode en wij krijgen dan ook een ander examen... dus ik kan ook niet echt goed oefenen met examenbundel.nl, echt stom
Douce schreef:Ik zag dat ook meerdere mensen niet echt duidelijk is wat de exameneisen nu precies zijn?
Ik geloof ook dat je mag slagen met 2 vijven maar dat je dan wel 2 7'ens moet hebben.