Eleven schreef:@patpen Gister werd er op radio 538 verteld over een onderzoek (volgens mij in Amerika gedaan) over het solliciteren met welke kleur trui aan. Het bleek dat rood hier het best uit kwam. Ook als vrouwen rood aantrekken naar een date, heeft dit de voorkeur van de mannen. Ik zou in elk geval iets aan doen, waar je je prettig bij voelt en niet heel de tijd op zijn plek hoeft te trekken. Succes met je gesprek !
Da's handig om te weten
. Dan wordt het een marine bandplooibroek, wit shirt en mijn rode colbert. Persoonlijk vind ik bandplooibroeken erg lekker zitten (weet het, uitstervend ras
). Ik heb wel stof liggen om er 1 te maken maar weet even niet waar ik nu de tijd vandaan moet halen óm die broek te maken! Morgen maar vanuit het werk naar die winkel (is bijna om de hoek) om een broek en nieuw wit shirt te kopen. In geval van nood moet ik toch maar tijd zien te maken om zelf een broek te maken (maat uitverkocht of zo). Het scheelt dat een bandplooibroek met omslag makkelijker te maken is dat een spijkerbroek
.
@Joltsje: Handige tip van de STAR methode. Daar ga ik het weekend eens over nadenken en wat op papier zetten voor mezelf. Helaas staat op de website weinig inhoudelijke informatie over het bedrijf maar ik heb wel een heel goed idee (dankzij mij man) wat er speelt op een notariskantoor. Daar kan iedereen zich denk ik wel een voorstelling bij maken! En voorbeelden over de verwachte werkzaamheden heb ik in overvloed
.