Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

r_oo_sj_e schreef:maar drink jij de hele dag door een kop of 40 koffie?![]()
gadver een tandarts die rookt.. mm nee ook niet heel smakelijk!
dát stonk pas! En ik had ook echt een hekel aan haar in het begin (ik moest altijd vooraan zitten op school omdat ik slechthorend ben) maar ze bleek uiteindelijk wel een ontzettend aardige en redelijke vrouw te zijn. Ik heb toen op een gegeven moment na de les toen we nog met zijn tweeën in het lokaal stonden haar er voorzichtig op geattendeerd. Ze was erg blij dat ik dat deed, sindsdien ontbeet ze, rookte ze en dronk ze koffie... En op het werk poetste ze haar tanden vlakvoor ze voor de klas moest verschijnen; ik had nergens meer last van
Als ik geen tijd heb om dat 's ochtends te doen voor ik de bus en trein invlieg, doe ik het zodra ik op school aankom, heb ik gegeten in de pauze; doe ik het nog een keer!
.

moelly schreef:Yeah! het nieuwe topic!
I love it!
Bij geschiedenis:
docent: het oudste mensen lichaam dat ooit is gevondenis 200 miljoenjaar oud.
docent: en hoet hebben ze haar genoemd?
leerling: Lucy!
docent: dat klopt! en waarom was dat zo?
*stilte*
docent: omdat ze toen het liedje van de beatles luisterden, en dat ging over lucy oid.
leerling maakt een snuggere opmerking: Maar meneer, is dat liedje dan al zó oud?
toen bestonden de beatles toch nog niet?
docent:
Soms...
moelly schreef:Yeah! het nieuwe topic!
I love it!
Bij geschiedenis:
docent: het oudste mensen lichaam dat ooit is gevondenis 200 miljoenjaar oud.
docent: en hoet hebben ze haar genoemd?
leerling: Lucy!
docent: dat klopt! en waarom was dat zo?
*stilte*
docent: omdat ze toen het liedje van de beatles luisterden, en dat ging over lucy oid.
leerling maakt een snuggere opmerking: Maar meneer, is dat liedje dan al zó oud?
toen bestonden de beatles toch nog niet?
docent:

Nemurin schreef:Ik drink ook koffie, ik neem aan dat als ik echt heel zwaar uit mijn mond stonk iemand het onderhand wel gemeld had.