Moderne bedrijfsadministratie is weer een vervolg op PDB.PDB is inderdaad kort geleden veranderd qua opzet. Je moet nu verplicht BKB en BKC als vooropleiding doen, als je die nog niet hebt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moderne bedrijfsadministratie is weer een vervolg op PDB.
Mariska85 schreef:Ik ben sinds september begonnen met PDB via het Loi, naast mijn fulltime baan.
Tot nu toe erg goed te doen, alleen in totaal 2 foutjes bij de inzendopdracht waarvan ik (toen ik de fouten zag) ohja zit weer eens niet goed genoeg op te letten!![]()
Ik zit nog in de module bkb en heb net mijn 3e inzendopdracht terug.
Mariska85 schreef:Ik ben inmiddels ook al 6 jaar van school af dus dat leren...daar moet ik ook weer even inkomen. Ik heb trouwens helemaal geen boekhoudkundige/administratieve baan dus voor mij is (bijna) alles nieuw
![]()
Inzendopdrachten een 10 en 2x9.
Doe jij hem ook via LOI?
Mariska85 schreef:Heeft iemand nog een of ander ezelsbruggetje voor wanneer je nu te verrekenen ob of verschuldigde ob krijgt? Als ik er teveel over na ga denken weet ik het helemaal niet meerEn dan vooral met creditnota's
Mariska85 schreef:Heeft iemand nog een of ander ezelsbruggetje voor wanneer je nu te verrekenen ob of verschuldigde ob krijgt? Als ik er teveel over na ga denken weet ik het helemaal niet meerEn dan vooral met creditnota's
Winddancer schreef:Eigenlijk heel simpel...
Krijg jij geld......dan is de OB af te dragen
Betaal jij aan iemand.....dan is de OB terug te vorderen
Dus eigenlijk wat je krijgt moet je afdragen en wat je moet betalen kun je terug vorderen.