Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neff schreef:2 jonge kinderen, 3 paarden (waarvan 1 jaarling) en 1 pony. 1 paard en de pony staan op privestal, veel buiten, dat wordt geregeld. In de winter wel zelf mesten, omdat ze dan op stal staan. jaarling staat in de opfok en andere paard bij mijn ouders, daar hoef ik nu niet voor te zorgen.
Werk 32 uur in 4 dagen en heb op dit moment 3,5 uur reistijd per dag (werk 140 km verderop). Rijd 4 dagen per week paard, sinds kort wel maar 1 paard, werd me te veel om 2 te rijden en een bijrijdster heb ik niet.
Ben bezig met een cursus en doe het beheer van een paar websites (niet veel werk). Schoonmaken hebben we iemand voor, helaas nog wel de was. De kinderen gaan drie dagen naar een oppas.
Lukt, als je maar goed plant (en een fijne vriend hebt die ook meehelpt en denkt, terwijl hij ook 4 dagen werkt en 2 uur reistijd per dag heeft) Vrienden en familie is echt in het weekend, rijd ook maar heel weinig wedstrijden met het paard, maar kan wel lekker buiten rijden en trainen. En in het weekend ben ik vaak ook met de shet bezig en natuurlijk de kids, gaan we wat leuks doen. Vermaak me wel