Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:@LHO: Gaat lekker, gefeliciteerd!
Mag ik een kleine opmerking maken over de site van je vriendin? De tekst is voor mij slecht leesbaar, de kleuren vallen weg tegen de achtergrond! Het gaat dan om het logo en om de roze tekst. Wellicht ligt het aan mijn computer, maar ik wou het toch ff zeggen
Remy schreef:Nee, hoor. Je hebt gelijk. Ik ben gevoelig aan mijn ogen en zou na een kwartiertje tekst lezen al hoofdpijn hebben.
LHO: Gefeliciteerd en heel veel succes!
Soraya85 schreef:@ HorseRunner, hihihi toen ik je onderschrift zag dacht ik; 'ow dus ik moet trouwen om af te vallen'. als het zo gemakkelijk is.... hihihi
LHO schreef:joyce2 schreef:@LHO: Gaat lekker, gefeliciteerd!
Mag ik een kleine opmerking maken over de site van je vriendin? De tekst is voor mij slecht leesbaar, de kleuren vallen weg tegen de achtergrond! Het gaat dan om het logo en om de roze tekst. Wellicht ligt het aan mijn computer, maar ik wou het toch ff zeggen
+Remy schreef:Nee, hoor. Je hebt gelijk. Ik ben gevoelig aan mijn ogen en zou na een kwartiertje tekst lezen al hoofdpijn hebben.
LHO: Gefeliciteerd en heel veel succes!
Dank voor de feedback! De tekstkleur gaan we inderdaad om migraine-redenen nog wat mee spelen. We willen het alleen niet 'saai zwart' hebben. Het zou echter wel leesbaar moeten zijn, zo ook het logo... Zelfs de gare Dell monitor op mijn werk laat de kleuren, zoals altijd wat te donker en afwijkend, maar wel duidelijk leesbaar zien ...
Georgette schreef:Wat ik net zoal nog meer postte op het webwinkelforum is dat ik baal van m'n bedrijfsnaam. Ik was bij het inschrijven te enthousiast en zag niet in dat een bedrijfsnaam héél belangrijk is. Sieradenwinkel Georgette is te lang, en ik geloof ook niet dat mensen het snel onthouden. Ik zit hier al een hele tijd mee, ik denk erover na om het te wijzigen. Maar waarnaartoe? Ik heb werkelijk geen inspiratie voor een nieuwe naam. Bovendien vraag ik me af of het makkelijk te realiseren is bij de KvK, de bank, e.d.
Rinske schreef:Die tekstkleur is inderdaad vrij licht, en ik zou ook even naar de lay-out kijken, want ik weet niet of dat de bedoeling is, maar de tabellen aan de rechterkant vallen bij mij half buiten je paarse en blauwe achtergrond. Ik heb IE8.
Remy schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik wel met mijn loondienstbaan wil stoppen.. vind hem juist ontzettend leuk en wil dat niet opgeven. Ik heb een heleboel waardevolle collega contacten die ik niet wil missen.
joyce2 schreef:Tnxx voor de likes, heb iedereen die hier een link heeft geplaatst ook geliked! Maar is het ook mogelijk om elkaars pagina's te liken, dat je daar een overzicht van krijgt op de pagina? Want nu Liken we de boel met onze persoonlijke pagina's geloof ik, maar het is natuurlijk ook leuk als onze zakelijke pagina's bij elkaar omhoog komen!