Ergotherapie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: Ergotherapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:12

Eloise: Geen bericht is goed bericht! Dat je niks hebt gehoord klopt, dan sta je in ieder geval ingeschreven. Als dit over de introductieweek gaat tenminste.

Bij mij staat er overigens op Studielink nog steeds 'Collegegeld voor dit inschrijvingsverzoek nog niet betaald ' :\ Heb dat toch echt ingevuld en opgestuurd. Ook dat van m'n ouder. Ga ook maar bellen.

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:19

Ja maandag begint ie weer!
Alles is helemaal afgerond, schoolpas heb ik binnen enzo. Alleen mailbox kom ik niet in.

Echt? Ja gaat over de intro. Ik heb ze nog niet eens betaald voor de introductie.
Oh das ook niet best, heb je wel je schoolpas al gehad?

Hoelaat begon het maandag, 9 uur ofzo?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:23

@ _Denise_, volgens mij kan dat kloppen want het collegegeld wordt pas 28 september afgeschreven, of als je het in termijnen betaald in 9x of 10x. :) Op de aangegeven data. Dus als je het hebt opgestuurd is het okee. :)

@ Eloise, op welke website probeer je je mail binnen te komen? Want er is een oude en een nieuwe versie. :+ En op de nieuwe versie moet je je op een ''speciale'' manier inloggen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:25

Oh, dat is wel raar.. Op de site van de introweek stond geen bericht goed bericht, vandaar.

En nee, schoolpas ook nog niet binnen. Ook geen bevestiging dat ik aangenomen ben enzo..
@milatje: okee, dat zou een hoop verklaren! Ik ga voor de zekerheid wel nog even bellen, want er staat ook nog steeds een '!' dat de betalingsgegevens niet zijn ontvangen.

Intro begint 9:30 dacht ik.

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:34

Dit is de site https://id.hva.nl/
Wat doe ik verkeerd? :')

Ja nja ik ga er heen en ik zie het wel.
Nou ik hoop dat het lukt met bellen, ik probeerde net ook al paar keer te bellen. Toen was het er zijn meer dan 8 wachtenden voor u, de verbinding word nu verbroken.

9:30 is wel te doen nog haha

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:35

Haha degene die naar introductie week gaan die hebben veel leiders van mijn oude klas :D Helaas ben ik gestopt, maar iig veel plezier! Ben vorig jaar ook daarheen geweest, maar was een beetje ziek..

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:41

@ _Denise_, je zou er even over kunnen bellen voor de zekerheid, maar volgens mij word dat op studielink allemaal niet zo nauw bijgehouden.. Bij mij staat nl. ook nog steeds dat mijn collegegeld van vorig jaar niet ontvangen is, terwijl ik dat netjes in termijnen betaald heb. :Y)
Dus persoonlijk zou ik me er niet te druk om maken, maar een beetje zekerheid is wel fijn natuurlijk. ^^

@ Eloise, is het wel gelukt om het te activeren en je wachtwoord te wijzigen zeg maar? Want dat is niet de site voor je email. ^^

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:48

Bedankt voor de geruststelling Milatje :)
Vind het alleen vreemd dat ik m'n pas dan niet binnen heb. Wanneer heb jij hem ontvangen Eloise?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:54

Ik heb de mijne ook nog niet gezien. Maar ik hoor net van een studiegenootje dat je die krijgt na het opsturen van de brief over het collegegeld.. Hm, wanneer heb je 'm opgestuurd _Denise_ ?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:01

Mmm weet precieze datum niet meer, maar denk anderhalve maand geleden. 13 juni heb ik stufi aangevraagd.
Brief van ouderbijdrage is verstuurd op 1 augustus.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:05

Hm, dan zou ik toch wel even bellen. ^^

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:30

Nou activeren wil dus ook al niet lukkken en het bellen net was ook al geen succes.

M'n pas heb ik 2 weken geleden pas gehad, die zat bij de brief met dat ik was aangenomen enzo.
Maar wel vervelend zeg, ik hoop dat je ze morgen wel goed kan bereiken

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:49

Ja kreeg ze nu niet meer te pakken. Maar had m'n pasfoto nog niet opgestuurd... Denk dat dat het was. Nu dus maar snel gedaan :')

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 17:09

Hee wat leuk om dat hier tegen te komen.
Ik ga dit jaar ook starten met ergotherapie, op de HAN in Nijmegen :)
Weet iemand hoe dit zit met het HAN-account?
Ik heb alles netjes ingestuurd en er staat dat ik dan een mail zou krijgen zodat ik toegang krijg tot de rest van de site, maar heb dit nog steeds niet gehad, terwijl het begin van de opleiding toch wel erg dichtbij komt..
Vandaag wel de boeken binnen gehad, ziet er ingewikkeld maar heel interessant uit :D

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:01

Voor de mensen die naar de HvA gaan: is maandag 22 augustus een algemene introductiedag of alleen voor de mensen die naar de introductieweek gaan? Ik ga wegens medische redenen niet naar de introductieweek maar ik wil wel graag mijn klas ontmoeten of is dat pas op 29 augustus?

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 19:29

volgens mij is maandag met alleen ergotherapie? Dan ga je ook je klasgenoten leren kennen dacht ik gelezen te hebben op het programma..

Iemand wilde samen reizen las ik? Ik kom alleen niet over Utrecht Centraal.. Zou wel evt vanaf amsterdam centraal mee kunnen reizen

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:56

Ja dat dacht ik ook, anders moet je ze morgen even bellen? Denk niet dat ze moeilijk zullen doen over een dag lijkt me. Of gewoon gaan natuurlijk :)

Ik moet de sprinter hebben vanaf Utrecht, dus ik kom niet langs Amsterdam. Op Holendrecht zelf misschien?

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:04

Ik reis wel via amsterdam, wie nog meer dan?

Moet nog steeds een paar boeken hebben...

Waarom gaan de meeste hier maar een paar dagen?
De week is met verpleegkunde en de fychio groep, daarom oranje labels aan je spullen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:34

En mensendieck heeft ook intro-week dan ;)

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:03

Ik zal ze morgen wel even bellen, dan laat ik het jullie weten! Ik kom via Utrecht centraal, gaat iemand daar langs?

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:18

Ik hoop dat je erheen doorheen komt met het bellen. Ik ga via Utrecht C en ik geloof _Denise_ ook.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:20

Als het lukt wel ja :)

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:27

Ik heb net gebeld maar als de receptie de telefoon doorschakeld wordt er gewoon niet opgenomen! Dus nou moet ik het net zolang gaan proberen totdat wel iemand opneemt, vaag.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 11:52

Ik heb net m'n studentenkaart binnen :)

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:20

Er werd eindelijk opgenomen, ik hoef pas 29 augustus naar school omdat ik niet mee kan met de introductieweek. Aankomende maandag is dus alleen voor de mensen die meegaan met de intro ;)