Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Chendo_ schreef:och och meissie, wat sneu...
Ik werk dus al vanaf mijn 16e fulltime.
Wen er maar aan, je pony moet ook worden betaald en zo te horen mag jij van heel veel geluk spreken dat die word betaald door je ouders.
fresley schreef:En begrijp me niet verkeerd: Ik rijd pony's van andere mensen! Dus ik heb geen eigen pony die ik zou moeten betalen, want als dat het geval was had ik niet gezeurt.

(Ja ik ben simpel.
)
eenitraM schreef:_Chendo_ schreef:och och meissie, wat sneu...
Ik werk dus al vanaf mijn 16e fulltime.
Wen er maar aan, je pony moet ook worden betaald en zo te horen mag jij van heel veel geluk spreken dat die word betaald door je ouders.
3 ochtenden werken ga je echt niet dood aan. Ik geef je ouders volkomen gelijk.
Dat is jou keuze
.patatkraam schreef:Ach ik vind dat je op je 16e nog niet hoeft te werken als je echt niet wil. Heb je alleen wel minder te besteden. Vind dat iedereen dat voor zichzelf moet bekijken en anderen niet gelijk zo beoordelen als ze dan misschien wat later met werken zijn. Ik vind zolang je maar gelukkig bent.(Ja ik ben simpel.
)
Dat je het niet naar je zin hebt ligt waarschijnlijk aan je instelling.
Roosch schreef:shilady schreef:Mensen waarom zou de TS persee moeten werken? Ze heeft geen paard dus geen vaste lasten![]()
en daarnaast is werken zonder een diploma voor een minimum loon erg demotiverend
Daarnaast verwend zijn is geen misdaad
Om extraatjes te kopen, leuke dingen doen, ervaring op te doen..
Roosch schreef:shilady schreef:Mensen waarom zou de TS persee moeten werken? Ze heeft geen paard dus geen vaste lasten![]()
en daarnaast is werken zonder een diploma voor een minimum loon erg demotiverend
[/quote]_Chendo_ schreef:Waarom is dat kort door de bocht?
Dat is gewoon een feit... ik werk fulltime vanaf mijn 16e. Dus wat ik daarmee bedoel te zeggen is, wat maakt 3 ochtenden uit?

Citaat:halen. En je broers en zussen hebben dat ook altijd gedaan dus jij moet dat ook. Jezus mensen, hoe kinderachtig kun je zijn?
Sodeletuut schreef:Nee van werken ga je niet dood, maar als zij toch geen behoefte heeft aan extraatjes, en ze heeft genoeg aan geld wat ze van familie krijgt voor haar verjaardag, laat haar dan lekker de hele dag bij de paarden zijn, what's the problem?

Millanka schreef:Ach kind, ik loop al vanaf mijn 12e kranten, heb in winkels gewerkt, post bezorgt, en momenteel werk ik voor de zomer vakantie full time bij de Gamma zodat ik mijn paard van de winter extra kan bij financieren wat ik dan niet bij kan werken als ik voor het laatste jaar naar school ga...
3 ochtenden per week, dat is echt niks hoor.... Je verhaal begint al met ik haat werken. wat is dat voor instelling? Paarden kosten nou eenmaal geld, leuk dat je liever bij de paarden wilt zijn maar geen baan is geen paard.Citaat:halen. En je broers en zussen hebben dat ook altijd gedaan dus jij moet dat ook. Jezus mensen, hoe kinderachtig kun je zijn?
Ik vind jou erg kinderachtig overkomen