Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lot schreef:Ik heb toenertijd op iets van 12 kamers gereageerd en op 2 reactie gehad. Ik reageerde ook op alles wat me wat leek, uiteindelijk is het de kamer geworden die ik het liefste wou, was er op slag verliefd op. Daarop was mijn reactie ook het origineelst en spontaanst denk ik
Never_Mind schreef:Ik heb ook eens gehoord dat ze in studentenhuizen een kijkavond organiseren voor een kamer die helemaal niet vrij komt
Dat vinden die studenten dan grappig, allemaal van die doodzenuwachtige studentjes
Never_Mind schreef:Ik heb ook eens gehoord dat ze in studentenhuizen een kijkavond organiseren voor een kamer die helemaal niet vrij komt
Dat vinden die studenten dan grappig, allemaal van die doodzenuwachtige studentjes
Jannickee schreef:Ik ben ook opzoek naar een kamer in Groningen, ik wil in de binnenstad en minimaal 18 m2. Heb er eentje gevonden en moet dinsdag voor gesprek.
Echt super spannend!!
Giorgio_x schreef:Jannickee schreef:Ik ben ook opzoek naar een kamer in Groningen, ik wil in de binnenstad en minimaal 18 m2. Heb er eentje gevonden en moet dinsdag voor gesprek.
Echt super spannend!!
Succes! ik woon al in Groningen, maar ben opzoek gegaan naar een nieuwe kamer, heb veel gereageerd en eigelijk wat terug gehad, ben naar 2 hospi's geweest, de ene was echt dat er een uur voor uit getrokken was en daarna kwam nog een groep en de andere hospi zijn we zelfs nog met z'n alle op stap gegaan daarna. Uit eindelijk beide niks geworden en nu heb ik het ook opgegeven. Bij een vriendin komt een kamer vrij in huis dus daar ga ik in. Ik vind dat hospiteren toch niet echt leuk ofzo. Waar ga je hospi lopen?