Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseLukas schreef:Wat vindt u dat er in de toekomst moet gebeuren betreffende het rookverbod in cafés?
O De huidige situatie behouden
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbod
Omdat: roken ongezond is en je andere mensen er mee beschadigd!
De huidige situatie is als volgt: er is een rookverbod in cafes, maar cafes zonder personeel en met een oppervlakte van minder dan 70m2 zijn uitgezonderd.
SPOED omdat het een extra vraag is die ik heb toegevoegd in mijn afstudeeronderzoek waarvan ik de resultaten vandaag moet inleveren!
Superbedankt!
martina1 schreef:algeheel rookverbod omdat ik tegen roken ben. Als mensen willen roken, doen ze het maar thuis maar ze moeten de gezondheid van andere er niet mee schaden. En niet rokende mensen moeten gewoon uit kunnen gaan zonder nadien te stinken naar rook.
EliseLukas schreef:O Algeheel rookverbod Omdat……………………………………………………………………………………………
EliseLukas schreef:Wat vindt u dat er in de toekomst moet gebeuren betreffende het rookverbod in cafés?
O Geen rookverbod
xO De huidige situatie behouden
O Geen rookverbod
O Algeheel rookverbod
Omdat……………………………………………………………………………………………
De huidige situatie is als volgt: er is een rookverbod in cafes, maar cafes zonder personeel en met een oppervlakte van minder dan 70m2 zijn uitgezonderd.
SPOED omdat het een extra vraag is die ik heb toegevoegd in mijn afstudeeronderzoek waarvan ik de resultaten vandaag moet inleveren!
Superbedankt!