Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Nou ik heb mijn 1e werkdag gehad vandaag en ben gevraagd 1 uur extra te werken vandaag, ook gedaan.
Werd op einde van de dienst gevraagd of ik ook op Donderdag kon werken om even een avondienstje mee te draaien.
Ik heb het aardig naar me zin gehad en hoop ook dat ik voor langere tijd mag gaan blijven werken.
joyce2 schreef:@Kensha: Fijn dat het goed beviel! Is dit trouwens een bijbaantje, of wil je dit als vaste baan?
Varekaj schreef:Ik ben 26, ik werk voltijds en januari is laatste maand rpeoftijd, als dat goed gaat heb ik een vast contract onbepaalde duur op zak als medisch secretaresse/onthaalMet mooi loon ook, voor in de zorgsector mee te draaien.
Maar zou toch ook extra baantje willen, voor op zaterdag bijvoorbeeld. Kwestie van wat bij te verdienen. Had al gedacht aan verkoop, heb ik ervaring in, maar zijn er nog andere opties? Horeca is geen optie, ben enorme kluns op dat vlak en da's vaak ook zondagwerk, dan hou ik niks tijd meer over voor m'n knollie.
Iemand suggesties?
kensha schreef:Varekaj schreef:Ik ben 26, ik werk voltijds en januari is laatste maand rpeoftijd, als dat goed gaat heb ik een vast contract onbepaalde duur op zak als medisch secretaresse/onthaalMet mooi loon ook, voor in de zorgsector mee te draaien.
Maar zou toch ook extra baantje willen, voor op zaterdag bijvoorbeeld. Kwestie van wat bij te verdienen. Had al gedacht aan verkoop, heb ik ervaring in, maar zijn er nog andere opties? Horeca is geen optie, ben enorme kluns op dat vlak en da's vaak ook zondagwerk, dan hou ik niks tijd meer over voor m'n knollie.
Iemand suggesties?
Ik kreeg net telefoontje of ik om 17.00 tot 12.00 wilde werken vvandaag dus ja idd zondag werk maja betekent wel je een doordeweekse dag weer vrij bent.