Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shaviera schreef:ik vind jou reactie gewoon echt beledigend!
je kunt mijn situatie toch niet bekijken?
2x een minimum in komen en een hoop ellende uit het verleden van mijn man!
dus nee er kan hier echt niet gespaard worden van 1200 euro met een eigen huis en een kindje!
misschien moet je je daar eerst eens over buigen hoe sommige mensen het bol gewerkt krijgen!
en als mijn kat/hond ziek word ga ik er gewoon mee naar de dieren arts dat krijgen we toch op rekening!
miep1979 schreef:mirjamvd schreef:Normaal gesproken krijgen wij het altijd rond de 24e
Nu voor de kerst hebben al mijn collega's het afgelopen vrijdag al gehad behalve ik en een ander meisje.
dit heeft waarschijnlijk te maken dat wij deze week voor het laatst zijn![]()
![]()
Dan zullen ze het toch op zijn hoogst vrijdag of uiterlijk maandag wel overmaken ???
miep1979 schreef:@Mirjamvd wat een bullshit als jullie netjes jullie werkverplichting nakomen kunnen ze het toch direct overmaken, die loonstrook van jullie met de eindafrekening is vast en zeker al verwerkt
mirjamvd schreef:[helaas doe je er niets aan...zolang hij het voor 31 december maar overmaakt blijft hij niet in gebreken.
Maar zoals ik al, we vluchten hier niet voor niets weg![]()
Hij gaf als reden dat wij een eindafrekening kregen en een 13e maand maar net wat je zegt, dat heeft ie echt allang klaar liggen.
En ik ben ook te trots om erover te gaan zeuren dat ik het OOK NU wil hebben...![]()
dus nog ff afwachten...
Ibbel schreef:shaviera schreef:ik vind jou reactie gewoon echt beledigend!
je kunt mijn situatie toch niet bekijken?
2x een minimum in komen en een hoop ellende uit het verleden van mijn man!
dus nee er kan hier echt niet gespaard worden van 1200 euro met een eigen huis en een kindje!
misschien moet je je daar eerst eens over buigen hoe sommige mensen het bol gewerkt krijgen!
en als mijn kat/hond ziek word ga ik er gewoon mee naar de dieren arts dat krijgen we toch op rekening!
Nee, ik kan jouw situatie niet bekijken. Maar als jij rond moet komen van 1200 euro, dan kan je gewoon geen 1250 uitgeven, zo simpel is het. Ook niet in december. En als jij vorige maand 1200 euro had op de 28e, dan is de periode tot de volgende 28e gewoon 30 dagen. Of dat nou december is of niet. Dat is niet anders dan van 28 maart tot 28 april. Als jij nu je salaris de 21 krijgt, voor kerst dus, is de tijd tot de volgende 28e van de maand 5 weken ipv 4, en zit je dus eind januari precies met hetzelfde probleem, want dan moet je dus met je 1200 euro opeens een hele week langer doen.
En die rekening van de DA zal tóch ook betaald moeten worden, al is het niet contant. Dus ergens komt er dan een maand met extra uitgaven...