Laugaupeejdie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 14:33

Flying_Angel schreef:
Hmm, dat heb ik ook gekregen. Maar dat gaat erom dat je een havo diploma hebt enzo!
Van de school zelf krijg je een brief met de echte uitslag.

Ik heb geen één brief gehad van de school, alles ging via studielink!

Anoniem

Re: Laugaupeejdie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 14:35

Hmm dan snap ik het niet :+
Want ik kreeg vantevoren ook een berichtje van studielink dat het oke was.
Toen moest ik die screening doen, en een week later kreeg ik de uitslag van de school.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 15:15

Flying_Angel schreef:
Hmm dan snap ik het niet :+
Want ik kreeg vantevoren ook een berichtje van studielink dat het oke was.
Toen moest ik die screening doen, en een week later kreeg ik de uitslag van de school.

Brief is ook binnen!! Ik ben GESCHIKT!!! :D Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! *\o/*

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:12

Wat GOED! Gefeliciteerd!!!!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 19:02

Plien91 schreef:
Wat GOED! Gefeliciteerd!!!!

Dankjewel!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 19:26

Super! Ik kreeg idd ook gewoon de brief van school, met de resultaten van het stemfunctie onderzoek.

Nou dan zie ik je volgend jaar misschien wel een keertje. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 23:36

Ooh wauw! Gefeliciteerd. Echt super! *\o/*

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 10:10

Flying_Angel schreef:
Ooh wauw! Gefeliciteerd. Echt super! *\o/*

Dankjewel!! :D Het is een verklaring dat ik voor alle opleidingen in Nederland geschikt ben dus ik hoef als het goed is geen screening te doen voor Zwolle! Dus mits er genoeg aanmeldingen zijn zou ik in februari kunnen beginnen met mijn studie! :):)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 18:31

Na overleg met moderator mag ik weer wat posten!

Zijn er logopedie studenten die in Zwolle studeren? Aangezien er voldoende aanmeldingen zijn om de februari instroom te "vullen" ;) Zo ja heeft iemand een boekenlijst zodat ik al naar boeken kan sneupen.

En is er wat in de bieb van Windesheim te vinden? Aangezien ik niet honderden euros wil uitgeven aan boeken die ik ook kan lenen (eventueel kopiëren) of tweedehands op de kop kan tikken.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 11:58

Niemand die in Zwolle studeert??? -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:01

Nee, ik zou haast zeggen helaas. Want ik word soms echt niet goed van die school in Groningen!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 12:10

Wuis schreef:
Nee, ik zou haast zeggen helaas. Want ik word soms echt niet goed van die school in Groningen!

Ooww... das rot zeg!! Is het gewoon het algemene zooitje zoals altijd??

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:40

Jup, organiseren of verbeteren is niet echt hun sterkste punt. Bij ons in het blok zitten echt zoveel onduidelijkheden en het blijkt dat vorig jaar de studenten tegen dezelfde problemen aanliepen. :\

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 18:02

Ow... daar ben ik ook een beetje bang voor, dat het een ongeorganiseerd rommeltje wordt en dat mijn ongeorganiseerde ik daar in vastloop... ik heb structuur nodig :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:10

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:51

Fred_Kroket schreef:
Ow... daar ben ik ook een beetje bang voor, dat het een ongeorganiseerd rommeltje wordt en dat mijn ongeorganiseerde ik daar in vastloop... ik heb structuur nodig :o

Nou, ík dus ook. En ik word helemael gek van het feit dat het zo'n chaos is. Ik slaap er al weken slecht van, heb de afgelopen week bijna helemaal geen slaap gehad en heb al de hele week migraine. En áls ik slaap, droom ik over fysiologie, pathologie, toetsen die ik niet haal etc etc.

Ik héb al faalangst, dit is echt niet goed voor mij en ik trek dit zo ook niet lang ben ik bang.

Ook leuk: Kon je een faalangsttraining gaan doen. Is wél op dinsdagavond, en laten we dan nou net altijd colleges hebben. 8)7

Een meisje bij mij uit de klas, waar ik wel veel mee omging, is mede door deze dingen vandaag gestopt met de opleiding... ;(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:53

Is het zo erg Maaike? :(:) Heb je een docent die je vertrouwt waarmee je eens kan gaan praten (Hilde, Lies), want dit is geen gezonde situatie natuurlijk. Ik hoorde al van Hilde dat vanaf dit jaar er een nieuw lesprogramma is voor jaar 1, schijnt behoorlijk pittig en veel te zijn. :\
Als ik je ergens mee kan helpen, geef het alsjeblieft aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:01

Ik kijk even of ik binnenkort een afspraak kan maken met iemand. Ik ben vandaag een paar keer bijna in janken uitgebarsten. Maar meestal kan ik me op school nog wel groothouden en probeer ik een aantal anderen, die het ook niet meer zien zitten, nog te motiveren. Maar als ik dan thuis ben, bwuhhh.

Heb dit hele weekend nu ook ingepland om te leren en filmpjes te maken voor PTL. Dus geen leuk weekendje met vriendje. Maarja, ik wíl het halen, dus doe alles wat binnen mijn mogelijkheden ligt om dat doel te bereiken. :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:07

Stel dat niet te lang uit, want als je er nu al last van hebt moet je er niet te lang mee blijven lopen, dat is echt funest voor je. Wat moet je voor blok 2 leren, stem+articulatie+MH+AFP? Wat mij hielp en helpt bij tentamens over meerdere vakken, is om me 1 dag lang helemaal op 1 vak te storten en niet 4 vakken op 1 dag te gaan leren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:28

Ja dat is inderdaad wel een goeie, ben nu al een aantal dagen in de trein MEthodisch handelen in m'n hoofd aan het stampen. Morgen hoe fik alleen voor interne stage (als dat door ging ivm reserveren skiilslab) en de rest van de dag ga ik me helemaal richten op AFP! :)

En dan zaterdagochtend anamnese + stemfunctieonderzoek filmen (slik- en articulatietests hebben we nog niet goed behandeld dus die kan ik nog niet doe helaas, anders was ik er direct van af).

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:05

He wat leuk! Een logopedie topic!
Ik ben vierdejaars student, in eindhoven, dat is heel wat anders als jullie daar boven in Nederland :P
En ik heb het nog best lastig gehad met mijn Limburgs accent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:19

Ik heb vorige week de noordenwind en de zon tekst gehaald! *\o/*
Nu moet ik hem deze week alleen nog een keer live doen. Maar ik denk niet dat dat een probleem wordt. Zowel mijn interne stage als docent waren erg te spreken over de vooruitgang! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:26

Ik heb de live versie ook gehaald, whoeeee *\o/* :))

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:27

+:)+!

Merlynlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:13

:wave:
Wat leuk een logopedie topic! Ik ben dit jaar gestopt met mijn opleiding, en nu lijkt Logopedie mijn wel leuk!
Heb nog wel een aantal vraagjes als 't mag :) Die sceeningtest, wat moet je daar precies doen, en waar letten ze op? Ik las ook dat je moest zingen, waarvoor is dat? Wat voor vakken heb je precies? Zijn jullie voor bezig met projecten en samenwerken of zijn er gewoon lessen en toetsen? Kan je zo'n stemtest ook al eerder afnemen, zonder dat je nog zeker weet of dit wel de juiste opleiding is? En ik woon in noord holland, in utrecht heb je toch ook een opleiding logopedie?
Zo wat een vragen haha. Volgens de HZO test heb je de compententies sociaal artistiek en ondernemend nodig. Klopt dit een beetje? En hoe zijn jullie op deze opleiding gekomen?

Bedankt alvast :o