Marieke_K schreef:MarvanTom schreef:Ik vind het een hele goede vraag!
Wij betalen mee voor dochterlief, aangezien die het zelf niet bij elkaar kan sprokkelen ivm de verplichte stages.
Vorig jaar een full-time stage van 6 maanden. Dit jaar (eindjaar) ook zoiets.
Ze krijgt dus een half jaar geen les, maar er moet wel betaald worden voor een heel jaar.
Krom he?
NeeOok aan stagebegeleiding zijn wij tijd kwijt
Goedkeuring van opdracht, wekelijks begeleiden van stagiaire, bedrijf bezoeken, stukken lezen.. Ook werk.
Stagebegeleiding...

Was dat op de school van dochterlief maar zo!
Voor beide stages heeft ze maanden moeten zoeken, omdat de SB-ers geen stageplaatsen hadden/wisten. ZIJ heeft GVD ZELF de opdrachten binnen gehaald voor haarzelf en de school!

Begeleiden? Ze weten niet eens wat ze daar doet of leert! Iig meer dan op school.

Wekelijks? Bezoeken van bedrijf? Welnee! Ben benieuwd of ze uberhaupt de eindopdracht wel zullen lezen!
Deze school lapt dus alles wat jij zegt wat een school zou moeten doen aan hun laars en het zal ze allemaal een worst zijn.
Lig al 2 jaar in de clinch met die school, dus dat betalen van dat schoolgeld vindt ik dus niet zo 'gewoon'.
De rest van mijn post vergeet je gemakshalve maar, zo te zien.
Als je bovenstaande hebt gelezen, wetend dat mijn dochter 6 dagen in de week werkt voor haar studie en zij is niet de enigste die dat zo moet doen, dan zou compensatie van het lesgeld wel welkom zijn voor al die moeite.