Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

TolineS schreef:welkom alvast in twente!!!! En veel plezier bij je nieuwe baas, komt vast goed want lol heb je met hem absoluut!!! Hihi!!!
als je het liever niet openbaar zet.
Maar ja als je het echt wil dan veel plezier hoor
Alik schreef:TolineS schreef:welkom alvast in twente!!!! En veel plezier bij je nieuwe baas, komt vast goed want lol heb je met hem absoluut!!! Hihi!!!
@ TolineS, Is er info welke je graag wil delen? Mag je ook in person op stal vertellen hoorals je het liever niet openbaar zet.
Jo, lijkt me helemaal niks hoor, verhuizen naar de andere kant van het land en je dan helemaal uitsloven in zo'n stal in een dergelijke omgeving![]()
![]()

TolineS schreef:Alik schreef:
@ TolineS, Is er info welke je graag wil delen? Mag je ook in person op stal vertellen hoorals je het liever niet openbaar zet.
Jo, lijkt me helemaal niks hoor, verhuizen naar de andere kant van het land en je dan helemaal uitsloven in zo'n stal in een dergelijke omgeving![]()
![]()
heee hoi hihi, jij ook hier???
Nee hoor, heb geen geheimen. Vroeger toen ik nog in mijn 20 was ging ik regelmatig op stap naar plaatsen waar die meneer ook was en dan hadden we altijd wel lol!!

Super knap dat je de stap genomen hebt!! Ik dacht alleen na de beginpost dat je bij Marcel zou gaan werken, jullie waren in zijn topics altijd zo twee handen op een buik, maar die woont niet in De Lut...
Maar we hebben toch een lol met zn allen. Dat we zondag uit eten gingen met de hele crew heb ik me bescheurd van het lachen. Echt leuk joh.