Niet mijn soort humor iig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:Och de eerste dag sta je de HELE dag hand in hand in de rij, moet stomme dingen zeggen. Het duurt echt lang (zo 2uur), je staat met Macdonalds vlaggetjes in je hand en die MOET je continue in de lucht houden. Je mag dingen doen die nergens op slaan en ze vernielen spullen (oa. telefoons, een hele strip van de pil over straat).
Daarnaast zit je ik weet niet hoelang in een zaal, weer continue domme dingen zeggen. Je zit op elkaar geduwd (en dat is niet fijn als je ooit je knie verbrijzeld gehad hebt, maar owee als je vraagt of je ergens anders mag zitten).
Daarna op het veld, jippie een koeien veld met de koeienvlaaien er nog in. Mag je 100 keer het veld rondjes lopen, achter elkaar. Af en toe mogen er 5 uit om te eten. Na het eten wéér rondjes lopen en nog meer rondjes lopen. Dan mag je rond een uur of wat pas naar bed, waarna je om 5/6u 's morgens met een enorme herrie toeter wordt wakker gemaakt. Moet alle spullen weer in pakken, luchtbed leeg maken en alles inpakken. Waarna je het 's avonds weer uit kunt pakken. Je krijgt een mok en een hoop zooi om je nek, doe je die niet om, mag je weer rot dingen doen en jawel ALWEER de hele tijd rondjes lopen op het veld....
Nee ik raad het echt van harte af! Ik heb begin dit jaar een intro mee gedaan van mijn huidige opleiding en dat is tenminste een INTRO, geen ontgroenings weet ik wat week.
DL_ schreef:Ik moet zeggen Tess, ik ben er afgelopen jaar dan niet geweest, maar wat ik hoorde van medestudenten was het echt niet veel anders als wat Quir beschrijft.. Dus veel verandert....... Laten we er dan maar vanuit gaan dan het tov vroeger een verbetering is, maar nog steeds niet veel soeps![]()
@Levine: Dat is echt heeeeeel erg balen!