Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yannicke schreef:NieneWiep schreef:Ik heb gelukkig al mijn AK SE's al op van dat echte examenpapier gemaakt. Want dat ziet er ook zo eng uit vergeleken met normaal schoolpapier.Bij ons is het zo'n boekje achtig papier, met 2 a4tjes aan elkaar zeg maar.
Dat is hier ook, wel wennen!
FantasyB schreef:Cherellee_ schreef:Ik heb ook altijd meerdere lagen aan. Het liefst hempje, shirt en daarover een dun vestje. Kan je veel uit doen
hahahaha. Als je dan vooraan gaat zitten en steeds een laag uittrekt tot je alleen nog maar een heel doorschijnend dingetje aanhebt worden alle jongens afgeleid en maken ze het slechter. Wat op landelijk niveau betekent dat het gemiddelde oplaag gaat. Wat voor ons betekent: Juist ja, EEN HOGERE NORMERING
Meiden, ik zit op een spoor![]()
Ik snap trouwens iets niet. Ben bezig met m&o. In verschillende examens ben ik die levensfases van een product tegengekomen. maar dat staat in het boek omschreven als se stof. Hallup?
NieneWiep schreef:Ik heb gelukkig al mijn AK SE's al op van dat echte examenpapier gemaakt. Want dat ziet er ook zo eng uit vergeleken met normaal schoolpapier.Bij ons is het zo'n boekje achtig papier, met 2 a4tjes aan elkaar zeg maar.
Bonaire schreef:Voor IB -examen (TTO) hadden we pas raar papier. Hele grote lijnen, blauw, in een soort kader. Maar wel chill, je schrijft dan veel minder op een kantje dan op normaal papier zeg maar. En we moesten ongeveer voor 3 tot 4 kantjes gaan voor een opgave. Dus ik stress: dat is veel te veel. Maar viel nu dus wel mee. Had 6 kantjes xD