Pesten op het werk, ontslag geven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: Pesten op het werk, ontslag geven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 22:30

word nog steeds genegeerd :D Ben naar de vakbond geweest, die hebben me heel wat tips gegeven maar het is een enorm verhaal om te typen. Ik kan nog steeds een aangifte doen wegens pesterijen maar nu is het even stil. Als hij nogmaals begint ga ik een aangetekend schrijven sturen en gaat het balletje flink aan het rollen bij de vakbond.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:31

chipieke schreef:
word nog steeds genegeerd :D Ben naar de vakbond geweest, die hebben me heel wat tips gegeven maar het is een enorm verhaal om te typen. Ik kan nog steeds een aangifte doen wegens pesterijen maar nu is het even stil. Als hij nogmaals begint ga ik een aangetekend schrijven sturen en gaat het balletje flink aan het rollen bij de vakbond.

Goed nieuws! Laat je iets weten als ze terug beginnen pesten? Dan kunnen mijn duimen beginnen te werken :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:32

Mooizo, fijn dat je nu zo'n goede backup hebt!
Ik hoop dat hij weer begint, want zulke mensen moeten gepakt worden! Jij weet nu dat je sterk staat!

garny95

Re: Pesten op het werk, ontslag geven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 22:38

fijn te lezen dat je het aanpakt, succes en sterkte en als de drommels zoeken naar een leuke baan, wat een zooitje daar zeg.