Op bokt ben ik eigenlijk altijd heel geduldig en rustig met discussies, ook al snap ik soms niet hoe dom sommige mensen kunnen zijn.. Irl ben ik wel iets feller.
Naja sowieso dat mensen te weinig geld hebben om te studeren dan. Huizenkoop gaat achteruit omdat studenten minder snel uit huis gaan? Het is niet stimulerend om te studeren.
Ze zullen er wel geld mee verdienen, maar zullen dat geld dan moeten gebruiken om het tekort aan afgestudeerden op te lossen dus dan hebben ze er niks aan?
Ze willen het geld wat ze besparen gebruiken om de leraren salarissen te verhogen, echt dom. Alsof het onderwijs er zo beter van wordt. Op die manier heeft niemand er wat aan, behalve de leraren.
FantasyB
Geplaatst: 10-02-10 21:16
Ik ben er toch maar weer. Computer=Addictive
Over die stelling. Hmm, misschien wat Chris zegt. Maar dan nog wat uitbouwen over die huizenprijzen. Dat de huur van studentenwoningen dan omlaag zal moeten en dat is op den duur ook nadelig voor de economie.
Anoniem
Geplaatst: 10-02-10 21:17
NieneWiep schreef:
Heeft er iemand voor mij nog een killer argument tegen de stelling dat stufi afgeschaft moet worden?
Jongen uit mijn klas had als uitsmijter bij zijn betoog "besparen op onderwijs, is besparen op de toekomst"
FantasyB
Geplaatst: 10-02-10 21:18
Ja. Dom. Kan je dat niet als argument gebruiken? Dat de kwaliteit van het onderwijs er niet op vooruit gaat als de leraren meer geld krijgen en dat het daarom geen zin heeft omk de stufi af te schaffen..?
astriidj
Geplaatst: 10-02-10 22:20
Net weer gereden, ik wordt dr echt gek van.. Dr rijden mensen met eigen paarden mee en die eisen alle aandacht op En als ik al wat aandacht krijg ik het alleen maar vergelijking dat ie bij zo goed loop en dat de rest daar moeite heeft. Ja wat heb ik daaraan Achja nog ff een paar maandjes doorbijten en dan zijn we dr vanaf (ga in maastricht rijden als ik daar ga studeren)..
Heb wel tehoren gekregen dat ik ben geselecteerd voor voorrondes van de zitcompetetie. Zijn er nu 6 geselecteerd op mijn niveau en daarvan mogen er 3 door naar de regiofinale. Maar ik weet nog niet of daaraan mee doe, je moet namelijk verplicht 1x in de 2 weken zitles volgen..
Zo dat was weer even mijn verhaal
Cherellee_
Geplaatst: 11-02-10 08:04
Het is wel te zien hoe laat VWO'ers naar bed gaan, vanaf half 10 is het stil hahahaha
R_obin
Geplaatst: 11-02-10 08:57
Oh nee hoor, ik lig altijd pas rond 12 in bed. Maar wat een sneeuw ligt er zeg.
Rijd je op een manege Astrid? Bij mij was dit idd ook heel vaak, dat mensen met een eigen paard alle aandacht kregen, dat is zo frustrerend. Dan heb je echt zoiets van; wat doe ik hier? Als je er tijd voor hebt is het wel heel gaaf om aan de zitcompetitie mee te doen! Zeker als je vaak zitles krijgt, is toch heel goed voor je zit en leerzaam.
astriidj
Geplaatst: 11-02-10 09:29
Ik slaap de laatste tijd echt heel slecht, zie bijna ieder uur de klok.. Dus om nog een beetje slaap te hebben lig ik vaak rond 10 uur in bed, maar dat kan ook gerust een keer 9 of 11 uur zijn.
Hier is er vannacht gelukkig geen sneeuw meer bijgevallen.
Ik rijd op een manege ja. Heb op het moment geen tijd voor een verzorgpaard, en voor een eigen paard al helemaal niet (en ook geen geld )
Over slapen gesproken, ben net wakker en heb echt 9 en een half uur in coma gelegen. Heb nu nog steeds het gevoel alsof ik te weinig heb geslapen. Ik zat het wel nodig hebben gehad
* Niceee, nieuw topic!
Vandaag lekker kort rooster, elke les 10 minuten korter. Heel relaxt!
Robin; Rij jij in gewone lessen? Ik zit soms ook te twijfelen of ik dat niet wil doen. Ik ben nu voorzichtig aan het kijken voor een nieuwe verzorgpaard, maar dat kost inderdaad best veel tijd. Maar ben zo bang dat ik op de manege maar weinig leer en het dus beetje zonde van mn geld is..
*klaagmodus aan* Ik zit al vanaf half 9 op school, heb les gehad tot half 10 en verder valt alles uit tot half 3.. Heb dan nog een Engels SE, dus kan ook niet weg. Zit nu een beetje te wachten van half 10 tot half 3..
Dat. Is echt heel stom. Ik heb vandaag echt de hele dag uit me neus zitten eten.. Bij geschiedenis had ik hoorcollege, Engels gingen we het SE bespreken waar ik een 9.5 voor had (wordt nog opgehoogd ook), dan had ik tussenuren ivm gymvrijstelling, geschiedenis, M&O en economie. Het was zooo saaaaaaai.