Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Ik weet niet of je het als een 'vreemd' beroep beschouwt, wel is het redelijk verbazend dat ik me als vrouw in die wereld bevind en ook op behoorlijk niveau heb ik gemerkt aan reacties om me heen, zowel op het werk als privé.
Ik zit in de handel, opslaan, sorteren en verpakken van een aantal primaire landbouwproducten. Wij exporteren dus op zeer grote schaal naar Rusland, Afrika, Zuid- en Oost-Europa, Azië, en Zuid-Amerika. Het is een enorme mannen en boerenwereld, en aan de andere kant ook dikke hotemetoten met zakendoen op hoog niveau. Ik kan de ene dag luxe aan de champagne zitten om een deal te sluiten, en de andere dag in de loods product in te schuren, dan ben ik keuringsdocumenten aan het opmaken of organiseren en de dag erna juist product na te lezen voordat het verpakt wordt, weer een andere keer reis ik naar het buitenland voor beurzenwerk, of pogen we projecten op te zetten.
DendroFleur schreef:Mijn vriend is dierensteward, ik kijk of een batch zaden (gelukkig van planten) genetisch identiek is.
oOoKellyoOo schreef:Een vriend van mij is een paar jaar terug verhuist naar America, hij had gesolliciteerd (eigenlijk voor de grap) voor een schoonmaakbaan, maar dan op plaatsdelicten, dus waar mensen zijn vermoord of dood gegaan zijn, Het bedrijf waar hij werkt is ook al eens op discovery geweest bij Dirty Jobs, echt te ranzig, zo mailde hij me een keer dat hij beton van de muur moes afkrabben, maar dan waren opgedroogde hersens echt te vies gewoon.
Vind het wel een apart beroep
oOoKellyoOo schreef:Een vriend van mij is een paar jaar terug verhuist naar America, hij had gesolliciteerd (eigenlijk voor de grap) voor een schoonmaakbaan, maar dan op plaatsdelicten, dus waar mensen zijn vermoord of dood gegaan zijn, Het bedrijf waar hij werkt is ook al eens op discovery geweest bij Dirty Jobs, echt te ranzig, zo mailde hij me een keer dat hij beton van de muur moes afkrabben, maar dan waren opgedroogde hersens echt te vies gewoon.
Vind het wel een apart beroep
Ir111 schreef:Wauw! Dat klinkt echt heel leuk! Hoe ben je daar zo terecht gekomen? En heeft jouw functie een naam?
laetitia schreef:DendroFleur schreef:Mijn vriend is dierensteward, ik kijk of een batch zaden (gelukkig van planten) genetisch identiek is.
Wat houdt dierensteward precies in? En wat doe jij? Werk je met Bach Bloesems en onderzoek je die in een labaratorium?
Interesting!
Bandida schreef:Hehezo veel archeologen of archeologen-in-spe op Bokt..
of is dat nu omdat ik daar zelf op let dat het zo lijkt?
Misschien moeten we eens een archeotopic openen
Neonlight schreef:Ik ben dus degene die lithografische machines afregelt ten behoeve van de chipindustrie.