Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lola_ schreef:Nou ik ben net bij Riagg geweest.. Ik ben er eigenlijk echt geen steek verder mee gekomen.. Ik dacht van als ik zelf maar aangeef dat ik nu echt wil dan komt er wel iets. Maar ik heb gewoon weer over 2 weken pas een afspraak en daarna pas over 3 weken.. Ik had alles op papier gezet en heb daar flink zitten janken.. Alles kwam er weer uit.
Ze zegt van nou eindelijk zie ik een keer de echte Laurie. En ja ik kan jou ook niet vertellen wat je nou moet. Als je op bent, dan ben je ziek. En verder zal je gewoon 40 uur door moeten zetten. Iets anders gaan doen is geen optie want daar heb je geen diplomas oid voor..
En ik moest dan maar wel nadenken waar ik mijn ontspanning kon vinden.
Ze zei nog van nou ik schrik hier wel even van hoor.. Maar het was wel goed voor mij.
Dus eigenlijk gewoon alles wat ik al wist is terug gekomen en ik ben nog geen steek verder. Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en welke stappen ik nu moet ondernemen..
_Lola_ schreef:Nou ik ben net bij Riagg geweest.. Ik ben er eigenlijk echt geen steek verder mee gekomen.. Ik dacht van als ik zelf maar aangeef dat ik nu echt wil dan komt er wel iets. Maar ik heb gewoon weer over 2 weken pas een afspraak en daarna pas over 3 weken.. Ik had alles op papier gezet en heb daar flink zitten janken.. Alles kwam er weer uit.
Ze zegt van nou eindelijk zie ik een keer de echte Laurie. En ja ik kan jou ook niet vertellen wat je nou moet. Als je op bent, dan ben je ziek. En verder zal je gewoon 40 uur door moeten zetten. Iets anders gaan doen is geen optie want daar heb je geen diplomas oid voor..
En ik moest dan maar wel nadenken waar ik mijn ontspanning kon vinden.
Ze zei nog van nou ik schrik hier wel even van hoor.. Maar het was wel goed voor mij.
Dus eigenlijk gewoon alles wat ik al wist is terug gekomen en ik ben nog geen steek verder. Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en welke stappen ik nu moet ondernemen..
_Lola_ schreef:Wat ik ECHT zou willen?
Momenteel part-time iets met dieren/paarden gaan doen.. ZOrgen dat ik wat meer rust kan creeeren in mijn hoofd en dan over een tijdje aan een studie beginnen (spw oid niet te moeilijk dus) zodat ik de begeleiding (gehandicatpe/jongeren) in kan.. Dat is wat ik ECHT wil...
Vervelende is dat ik 1 een appartement heb, hierdoor kan ik dus niet zomaar even gaan studeren want dat is financieel niet haalbaar.. Een werken/leren baan betaald ook niet voldoende om op mij zelf te blijven wonen.. Ik kan ook niet mijn vriend alles laten betalen..
Part-time met dieren werken, zie daar maar eens aan te komen, en als je het al vind, een beetje normaal loon te krijgen...
Ja ik denk heel negatief ik weet het.. Maar ik heb gewoon echt geen idee waar ik moet beginnen..
Misschien maar eens een afspraak maken bij cwi?!
Ninx schreef:Ik doe trouwens mee met het Venwoude topic hoor!
_Lola_ schreef:Maarja aan de andere kant kan ik dan wel rustig op zoek gaan naar iets waar ik denk wel gelukkig te worden..
Pff wat is wijsheid..
Ninx schreef:Overigens snap ik dat stukje betreffende 'reëel' zijn niet zo goed.
Ieder mens kan toch eens op papier zetten wat er binnen komt en wat eruit gaat?
_Lola_ schreef:Voor bepaalde tijd tot 31 dec..
_Lola_ schreef:Even met moeders gebeld.. Zij zegt ook van loop gewoon even bij het cwi binnen en meld je daar. Kijk wat de mogelijkheden zijn wbt werken/leren? En wellicht dat ik mij kan aanmelden bij het maatschappelijk werk.. Omdat zij meer werken naar hoe nu verder en echt gaan kijken waar ik moet beginnen ipv het blabla gepraat bij het Riagg.. Waar ik echter bang voor ben is dat dat ook weer uitloopt op niets.. Daardoor vind ik het al meteen weer moeilijk om die stappen te ondernemen.. Ik ben bang dat ik het dan weer voor niets doe en energie heb verspilt..
Maarja als ik niets doe dan gaat er al helemaal niets gebeuren..
Chubby schreef:Ninx schreef:Overigens snap ik dat stukje betreffende 'reëel' zijn niet zo goed.
Ieder mens kan toch eens op papier zetten wat er binnen komt en wat eruit gaat?
TS werkt nu full time en er wordt geopperd dan enkele dagdelen per week in de dierenbranche een optie zou zijn. En volgens mij is dat geen optie als je je salaris gewoon nodig hebt voor je lasten.
Uiteraard doet iedereen er goed aan te bezien wat de financiele situatie is en hoe je deze dusdanig kunt manipuleren om er zo gelukkig mogelijk van te worden. Dat is tenslotte ons aller streven?
flugeltje schreef:Ik geloof eerlijk gezegd niet erg dat je borderline hebt, zo wat ik uit je verhaal begrijp, punt 1 door het ego gedrag, punt 2 de medicatie is echt een noodzaak om een borderliner zich goed te laten voelen. Ook nog het verhaal van je vriend, met een borderliner is praktisch niet te leven in 1 huis...
Biieniie schreef:flugeltje schreef:Ik geloof eerlijk gezegd niet erg dat je borderline hebt, zo wat ik uit je verhaal begrijp, punt 1 door het ego gedrag, punt 2 de medicatie is echt een noodzaak om een borderliner zich goed te laten voelen. Ook nog het verhaal van je vriend, met een borderliner is praktisch niet te leven in 1 huis...
Dit is niet helemaal waar hoor, goeie vriend van mij heeft nu 6 jaar een vriendin met borderline, was in het begin erg lastig maar zijn na een half jaar gaan samenwonen. En ze zijn nu nog steeds samen terwijl ze pas 1,5 jaar geleden pas echt verbetering liet zien. Het hangt ook maar af van de kerel die je treft!