heel veel succes en plezier daar, gaat vast lukken
saskiaojan
Geplaatst: 07-09-09 12:20
Wauw wat een avontuur ga jij tegemoet! Geniet ervan! En plaats af en toe een topic zodat wij je avontuur ook mee kunnen beleven.... Hopelijk kan je paardje mee, dat zou helemaal te gek zijn toch!!!
2005
Geplaatst: 07-09-09 12:20
Gefeliciteerd! Supergave opleiding en baan heb je! Maar hoe komt het nou dat jij 1 jaar doet en normaal 3 jaar is? Het is daar inderdaad verschrikkelijk mooi! Misschien dat ik over een paar jaar ook solliciteer, maar wilde eerst hier in Nederland mijn studie afmaken. Succes met je paard, ik denk wel dat hij mee mag, mooi paard om te zien!
Onali
Geplaatst: 07-09-09 12:22
Suelza schreef:
* gooit haar shet in de weide van IndianLady, zodat zij geen plek meer heeft *
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 07-09-09 12:25
Dat is écht heel erg wijs zeg!! Daar moet je dus al goed voor kunnen rijden, om uberhaubt te solliciteren.
Ik hoop dat Urbino geschikt wordt bevonden. En zo niet?
Ben wel heel blij voor je, volgens mij is dat dé droom van vele Bokkers...myself included.
Wat gaaf! Gefeliciteerd! Je houdt ons toch wel op de hoogte hè, als je daar zit?
laurel
Geplaatst: 07-09-09 12:39
Wauw, dat klinkt allemaal erg bijzonder! Van harte gefeliciteerd. Ik denk dat het een geweldige ervaring wordt voor je; succes en geniet van alles.
Lusitana
Geplaatst: 07-09-09 12:40
Ik vind het wel gaaf dat je als enige bent aangenomen. Ik denk dat het deels in het feit zit dat ze liever iemand hebben die geen academische ervaring heeft. Dat is tenminste hier en in Saumur zo. Daarbij kijken ze natuurlijk ook naar je persoonlijkheid denk ik zo en daar slaag je natuurlijk met vlag en wimpel mee. Daarbij heb je een prachtige zit en kun je goed rijden, dus ja.... een aanwinst voor ze! Ik ben super trots dat Urbino het zover schopt en ik zal eerdaags de oude eigenaar ook op de hoogte brengen. Paard wordt nog eens super beroemd. en uiteraard is het een geweldige verdienste voor een Nederlands meisje om daar terecht te komen, proficiat!!!
En nu snel Frans leren. Een troost, het is makkelijker dan Portugees
Jazzit
Geplaatst: 07-09-09 12:42
Nishada, wat ontzettend geweldig en spannend allemaal. Ik zie dat er werk aan de winkel is: al binnen een maand emigreren Hoeveel ruiters zijn er eigenlijk actief binnen de academie?
Ik had al voor je geduimd afgelopen weekend, maar nu ga ik nog een keertje duimen voor Urbino!
Groetjes, Daphne
vessuvius
Geplaatst: 07-09-09 13:45
van harte gefeliciteerd dat je bent aangenomen ik hoop regelmatig iets van je te mogen lezen hier
heel veel suc6 gewenst
Cyrina
Geplaatst: 07-09-09 13:47
Jeetje wat fantastisch!!! Knap gedaan en gefeliciteerd!
Jesser
Geplaatst: 07-09-09 13:51
Wat ontzettend gaaf dat je dat gaat doen! Werkelijk petje af!
Ga je een topic openen over je avonturen daar??
newmom
Geplaatst: 07-09-09 13:55
Super tof voor je!! Geniet er lekker van! dit is natuurlijk een kans van één op duizenden! Heel veel succes!
ik hoop nog af en toe wat van je te lezen, ben erg benieuwd na je verloop daarzo!!
Bedankt iedereen voor jullie reacties! Erg leuk allemaal.
Nikka, Skessa; Het heeft ooit in de Bit gestaan. Toen is de eerste keer dat ik er over gelezen heb. Het heeft me jaren bezig gehouden, ik heb het jaren "aanbeden" ( om het maar even zo te noemen! ). Ik ben er twee keer geweest om te kijken. Het was echt het mooiste ( voor mij ) wat ik me voor kon stellen op de wereld. Het was echt onwerkelijk toen ik er zaterdag echt zelf rondreed.
Marsha; Dankjewel! Ja, ik houd je op de hoogte, mits ik Internet en tijd heb natuurlijk.
My_Angel; Leuk! Een landgenoot straks! Ik heb het geluk dat ik ook bij hun woon. Dan móet ik wel praten en luisteren. Waar zou je het beste een basis Frans kunnen leren op korte termijn?
Eponastable; Mijn ouders vinden het niet leuk dat ik ze ga verlaten, maar zijn wel blij voor mij.
Renee16, Jarco, Prinslover, Suelza, M_EL_ISSA; Als Urbino niet mee kan, ga ik iets anders voor hem verzinnen. Ik hoop gewoon dat hij met mij mee mag! Verkopen doe ik hem niet Dus jullie hoeven je weitjes en stallen nog niet leeg te maken haha
Abeltje77, ja heeft ze toch goed gedaan, he.
2005; Of je ( nadat ze je geselecteerd hebben ) 1 of 3 jaar moet doen, hangt af van je eigen ervaring.
Lusitana; Ja, dat vind ik ook wel gaaf Kan best kloppen inderdaad, wat je zegt. Lijkt me leuk als je het de oude eigenaar een keer verteld! Die weet niet wat hij allemaal hoort over zijn paard. De nieuwtjes blijven maar komen. Ben inderdaad blij dat ik Frans kan leren en het geen Portugees is. Alle respect voor jou, ook nog zo kunnen blijven switchen tussen diverse talen, in een gesprek.
Jazzit; Dankje! Je duimen heeft heel goed geholpen. Hoeveel ruiters er momenteel actief zijn weet ik niet precies. Ik weet wel dat ze niet dringend ruiters nodig hadden ( dat dacht ik in eerste instantie wel, omdat er ook advertenties geplaatst waren. ). Mijn moeder had, tijdens dat ik aan het solliciteren was, gevraagd hoeveel mensen ze eigenlijk nodig hadden. Maar dat waren er geen, ze hebben geen tekort o.i.d. Alleen als er iemand komt waar ze wat mee denken te kunnen, laten ze ze komen.
Wauw,wát een kans,en wat een eer! Ik hoop dat je hetv daar super naar je zin krijgt,en dat Urbino lekker mee mag huppelen op de academie
Elanor
Geplaatst: 07-09-09 14:59
Heel bijzonder, niet alleen dat je bent aangenomen, maar ook dat je echt je droom aan het 'waarmaken' bent. Fantastisch dat je niet alleen maar hebt gedacht 'dat wil ik ook', maar het ook dóét! Daar mogen velen een voorbeeld aan nemen denk ik! Ik wens je er heel veel geluk mee!
Karina
Geplaatst: 07-09-09 15:58
Ik wens je ook echt alle succes, en hoop natuurlijk dat je deze droom samen met Urbino waar kan maken. En anders wil ik er wel een paar jaartjes op passen hoor , past helemaal leuk in m'n groepje hier .
Suelza
Geplaatst: 07-09-09 16:01
Karina schreef:
Ik wens je ook echt alle succes, en hoop natuurlijk dat je deze droom samen met Urbino waar kan maken. En anders wil ik er wel een paar jaartjes op passen hoor , past helemaal leuk in m'n groepje hier .
Jij hebt al genoeg mooie paarden ja!
Abeltje77
Geplaatst: 07-09-09 16:03
Hee Nishada, misschien is het een idee om hier op bokt een topic te openen om tips te vragen van nederlandse bokkers die naar frankrijk zijn geemigreerd? Zullen er best wel wat zijn, en die zullen je wellicht hele praktische tips kunnen geven.
lesilla
Geplaatst: 07-09-09 16:04
Wauw sjaad wat prachtig voor je, super dat je jou droom kan achterna gaan. Zo laat je ook zien aan mij dat je nooit een droom moet opgeven. Ben benieuwd naar je ervaringen
Jeniepenie
Geplaatst: 07-09-09 16:05
Beetje flauw misschien, maar ik ben wel heel benieuwd hoe je paard daar dan staat. Lekker met de anderen naar buiten en veel persoonlijke aandacht?