"Carreer-switch". Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Re: "Carreer-switch". Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 13:18

Maar Vicky, dan heb je het gewoon niet naar je zin op deze plek. Maar als je hetzelfde takenpakket zou hebben bij een andere werkgever dan zou je het wellicht wel naar je zin hebben ;)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:23

Lins_Vetra schreef:
Maar Vicky, dan heb je het gewoon niet naar je zin op deze plek. Maar als je hetzelfde takenpakket zou hebben bij een andere werkgever dan zou je het wellicht wel naar je zin hebben ;)

nee ook niet.
Ik wil de baan op, daarom heb ik hier ook voor gekozen, zodat ik na 6 maanden de baan op kan. maar dat het zo extreem zou zijn, nee dat had ik niet verwacht!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:00

Vicky, ik kan me voorstellen dat je je erg eenzaam voelt. Ik zou er ook niet tegen kunnen. Wat voor werk doe je nu dan? Welke baan zou je dan opgaan? Je moet inderdaad voor jezelf kijken of je dat ervoor over hebt, om dit te doen voor je (nu over 4 maanden) de baan op kan. Als je zeker weet dat je dat wilt, is het makkelijker vol te houden omdat je weet waar je het voor doet.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:24

Ik doe nu kantoorwerk en zou de buitendienst ingaan. (die baan op dus ;) ) maar trek het echt niet meer, ga elke dag met tegenzin en op mn werk zit ik alleen maar op bokt...