Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
roxiie schreef:JuppIk studeer ook accountancy ( Nyenrode..) en werk bij een van de big four kantoren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stap vanaf het VWO naar deze combinatie wel erg vond tegen vallen, maar begin er nu aan te wennen!
Hey TS, wij hebben toch al es eerder contact gehad??
. Volgens mij heb ik je nog op msn. Ben echt super super blij dat ik weg ben bij de big four en nu bij een kleiner kantoor werk
. Gaat het met je studie goed? Al je vakken gehaald?anne_bento schreef:Ja ze gaan er van uit dat je recent nog inleiding bedrijfsadministratie hebt gehad (in ieder geval dat met fabrieksboekhouding), maar ik heb dat van mijn leven nog nooit gezien dus dat viel me inderdaad wel tegen. En de leraar die wij hebben is er van overtuigd dat je al het huiswerk in de laatste kolom moet maken. Had al contact met 'm opgenomen, maar nee we moeten echt ALLES uit die kolom. En daar ging mijn zondag...Ik heb ook vorige week mn 1e les gehad Financiele rapportage en Analyse. Slecht geregeld weer allemaal...
Delen van de les vielen me mee maar soms ook niet hoor, ze vragen best wat kennis van vorige opleidingen, dat is alweer 2 jaartjes terug, ben het een beetje kwijt haha
. ManonR_ schreef:roxiie schreef:JuppIk studeer ook accountancy ( Nyenrode..) en werk bij een van de big four kantoren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stap vanaf het VWO naar deze combinatie wel erg vond tegen vallen, maar begin er nu aan te wennen!
Hey TS, wij hebben toch al es eerder contact gehad??. Volgens mij heb ik je nog op msn. Ben echt super super blij dat ik weg ben bij de big four en nu bij een kleiner kantoor werk
. Gaat het met je studie goed? Al je vakken gehaald?

roxiie schreef:Welke vakken moet je nog?Jaaa, dat geloof ik graag. Meerdere van Nyenrode die eerst bij ene grote werkten zjn nu bij een kleinere gaan werken.
Ik heb lang niet al m'n vakken gehaald best wel balen, maarjaaaaa heb nog een half jaar
Jij bent overgestapt op HBO toch>
. anne_bento schreef:Ooh ik heb op al die opdrachten samen iets van 3 uur gedaan denk ikJemig dat is inderdaad veel! Wij hoeven er niet heel veel, nu denk ik 2 uurtjes eraan gezeten en zit op de helft..
Gelukkig heb ik al mijn oude studieboeken nog dus die moet ik weer even doorlezen
. Maar moest nog even mijn aantekeningen leesbaar maken etc etc etc. ManonR_ schreef:roxiie schreef:Welke vakken moet je nog?Jaaa, dat geloof ik graag. Meerdere van Nyenrode die eerst bij ene grote werkten zjn nu bij een kleinere gaan werken.
Ik heb lang niet al m'n vakken gehaald best wel balen, maarjaaaaa heb nog een half jaar
Jij bent overgestapt op HBO toch>
Ja ik ben inderdaad overgestapt.

.
.