Ik werk de hele week bij de C1000. De meeste dagen sta ik op de bakkerij brood te snijden en een paar uur achter de kassa. En na de vakantie weer verder met mijn studie en is mijn bijbaantje weer gewoon mijn bijbaan (resultaat is wel dat ik flink wat uren maak )
Bij de TNT, werk uurtje of 14/15 in de week zo. Verder geef ik nog paardrijdlessen en train ik wat paarden en pony's van mensen die op vakantie zijn. Allemaal leuk om extra bij te verdeinen dus..
Astridhorse
Geplaatst: 05-08-09 15:42
Ik werk bij van dijk educatie, boeken sorteren/scannen.. 4 weken lang. Het is op zich wel gezellig, maar saai werk!
Unseen
Geplaatst: 05-08-09 18:09
Astridhorse schreef:
Ik werk bij van dijk educatie, boeken sorteren/scannen.. 4 weken lang. Het is op zich wel gezellig, maar saai werk!
Daar zat ik ook nog aan te denken, maar ik vond Kampen te ver weg.
Als bijbaan werk in de weekenden in een verpleeghuis in de zorg. Hier heb ook in de vakantie 3 weken gewerkt en ik geniet nu heerlijk van mijn 3 weken vakantie!!
stoplicht
Geplaatst: 05-08-09 19:38
Ik ben mn vakantie begonnen met 2 weken werken bij de pensionstal waar mn eigen paard ook staat. Paarden buiten-/binnenzetten, stallen strooien of mesten, paarden wisselen, longeren, rijden, voeren en alle andere voorkomende werkzaamheden. Daarna heb ik 2 weken gewerkt in Friesland op een stal, beetje hetzelfde verhaal, incl meewerken aan de kostuums voor de jubileumshow van het KFPS. Nu hou ik even een weekje vakantie (nou ja, morgen weer werken op die pensionstal) en dan heb ik nog 3 weken waarvan ik daar het grootste deel verder nog ga werken. De rest probeer ik nog een beetje vakantie te houden (voor zover dat gaat, haha) en verder zien we het wel weer
Ik lees dat best veel mensen in een bejaardentehuis schoonmaken. Heb dat vorig jaar ook 3 weken gedaan en vond het echt VRESELIJK. Respect voor degene die dat elke dag doen...
Normaal zat ik altijd in het weekend of 's avonds achter de receptie bij datzelfde huis en bewoners die dan altijd heel aardig leken, waren echt de grootste zeikerds als je daar kwam schoonmaken.
Nu heb ik niet echt een zomerbaantje meer, heb een contract gekregen bij dat bejaardentehuis om overdag achter de receptie te zitten. Dat doe ik als ik naar school ga zo'n 1 a 2 keer per week (doe deeltijd op school) en nu in de vakantie zit ik er meestal 4 dagen per week..
Soms is het best saai werk, maar toch ook altijd wel gezellig met mijn collega's. En als ik dan die vakantiehulpen zie lopen die moeten doen wat ik vorig jaar deed (huishouding) ben ik erg blij dat ik het op deze manier getroffen heb.