sflj schreef:Dus als jouw partner/ouders goed verdien(t) /-en, ga jij daar lekker van profiteren? Vind ik ook niet zo sociaal. Ik vind dat iedereen zichzelf financieel moet kunnen redden en/of daar moeite voor moet doen. Ik heb de pest aan profiteurs.
Ik heb op het moment een redelijk inkomen maar zou ook voor het minimumloon nog gaan werken. Overigens hoef ik helemaal niet zoveel te verdienen, ik vind vrije tijd veel belangrijker.
Ik ben dus niet sociaal en een profiteur!!!!
En tuurlijk zou ik het financieel alleen kunnen redden (zoek ik alsnog een baan) maar nu hoeft het niet.
Ik vind mensen pas profiteurs als ze een uitkering vangen, terwijl ze best (wat) kunnen werken.
Ik heb 2 jaar terug mijn baan opgezegd en ik vind het heerlijk.
. Ik moet zeggen dat ik niet voor minder ga werken, ik werk hard en vind dat ik daar ook voor betaald mag worden. Als ik mezelf vergelijk met andere heb ik toch wel het idee dat ik een erg goede werknemer ben. Ik werk hard, weinig ziek en kom ook vaak opdraven wanneer andere zich weer eens kortdag afmelden. Dit is wel ongeschoold werk.
.. arrogant als je 'profiteert' van je echtgenoot omdat jij niet werkt? Als het huis schoon is, wasje gestreken is en de boodschappen zijn gedaan terwijl de kinderen opgevoed worden en de beesten worden verzorgd.. nee dan ben je absoluut niet arrogant.
(tenzij je een fulltime huisdame hebt
)