Suuskipje schreef:kensha schreef:Voor beginners is het handig om in een leer-werk traject te komen om extra ervaring punten op te kunnen doen en om zo sneller aangenomen te worden op verschillende banen.
Alsje studie gaat volgen dan raad ik je aan om ander soort studie bij te doen. Studeren voor maar 1 baan verlies al gauw jou motivatie.
Geloof mij, want ik heb dat ook gehad.
ik héb een leer-werktraject gedaan, maar de bedrijven zien dat als stage en niet als werk helaas... en dan zeggen ze dat je dat geen ervaring mag noemen
ik ben bezig met een cursus medische terminologie, om mijn kennis te verbreden. ik heb een secretaresse diploma, maar hiermee kan ik dus ook werken in het ziekenhuis en zonder niet
Heb jij bijtoeval ook solicitatie trainingen gehad?
Ik heb ze wel gehad en zelf ik maakte telkens een fout waardoor een baas mij toen niet zal hadden aangenomen.
Want volgens mij heb je het verkeerd overgebracht in de gesprekken.
Want naast wat je van stage heb geleerd zal je ook jou belangrijkste sterke punten bij zeggen en in elk geval waarom je de leer-werk traject heb gevolgt.
Alles wat jij vertelt op de solicitatie gesprek zal je meer of minder kans krijgen van het krijgen van die baan.
Het is maar net hoe je het overbrengt.