Hier nog een lotgenootje
Ik heb 15 examens en de helft daarvan zijn mondeling
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.

RavenIris schreef:Opleiding hippo:
http://www.arteveldehs.be/file.asp?file ... ochure.pdf
Even een linkje, ik ben te lui om de uitleg te geven![]()
Hoefsmidstudie lijkt me ook heel interessant, maar op zich niets voor mij om als beroep ofzo te gaan uitvoeren.
Ik ben het leren trouwens al echt beu. Komt volgens mij echt door te gaan stemmen vanochtend, ik was al meteen in zo'n niet-studeer-bui. Eigenlijk moet ik mijn hele cursus nog eens herhalen tegen morgen.. maar ik heb geen ziiiihiiiiin!
Zou perfect passen aangezien ik voor de diploma welzijnszorg ga.RavenIris schreef:Ik ben het leren trouwens al echt beu. Komt volgens mij echt door te gaan stemmen vanochtend, ik was al meteen in zo'n niet-studeer-bui. Eigenlijk moet ik mijn hele cursus nog eens herhalen tegen morgen.. maar ik heb geen ziiiihiiiiin!
Zo fanatiek was ik
Armaris schreef:Wat is Gip?
Mh Larisske, grieks lijkt me zo heerlijk! Jammer dat ik het zelf niet gedaan hebt.
Dan begrijp ik het, ik doe nl zelden mee aan luisterexamens. Heb een gehoorprobleem Armaris schreef:RavenIris schreef:Opleiding hippo:
http://www.arteveldehs.be/file.asp?file ... ochure.pdf
Even een linkje, ik ben te lui om de uitleg te geven![]()
Hoefsmidstudie lijkt me ook heel interessant, maar op zich niets voor mij om als beroep ofzo te gaan uitvoeren.
Ik ben het leren trouwens al echt beu. Komt volgens mij echt door te gaan stemmen vanochtend, ik was al meteen in zo'n niet-studeer-bui. Eigenlijk moet ik mijn hele cursus nog eens herhalen tegen morgen.. maar ik heb geen ziiiihiiiiin!
Wat een heerlijke studieZou perfect passen aangezien ik voor de diploma welzijnszorg ga.
Is er veel kans dat je mee kan doen? Zie dat er een beperking is.
Toen ben ik maar een jaartje agro-en biotechnologie landbouw gaan studeren, maar die wetenschappen lagen me echt niet. En zo belandde ik dus bij orthopedagogie