1. Op welke manier bent u bezig met uw paard?
- Wedstrijdgericht, Springen en SGW
Faciliteiten voor uw paard:2. Hoe belangrijk vindt u weidegang voor uw paard?
- Neutraal, ik wil wel kunnen grazen met mijn paard. Het liefst op het terrein zelf.
3. Hoe belangrijk vindt u het dat uw paard sociaal contact kan hebben?
- Neutraal, mijn paard is absoluut geen liefhebber van andere paarden.
4. Hoe belangrijk vindt u onbeperkte verstrekking van ruwvoer voor uw paard?
- Belangrijk, minimaal 3x per dag
5. Zijn er nog andere faciliteiten die u belangrijk acht bij de keuze voor een pensionstal, met betrekking tot de faciliteiten voor uw paard?
Goede bodems in de rijbanen, springmaterieel, paddocks om ze los te gooien met een niet al te mulle bodem,
Faciliteiten voor u zelf:6. Hoe belangrijk vindt u de aanwezigheid van een binnenbak?
- Belangrijk
7. Hoe belangrijk vindt u de aanwezigheid van uitrijmogelijkheden?
- Belangrijk, voor de afwisseling van mijn paard, afdraven op de harde weg en galoptraining
8. Hoe belangrijk vindt u de aanwezigheid van een solarium/wasplaats?
- Heel belangrijk, solarium minder belangrijk
9. Hoe belangrijk vindt u de aanwezigheid van een springtuin?
- Minder belangrijk, ik train wel bij anderen.
10. Zijn er nog andere faciliteiten die u belangrijk acht bij de keuze voor een pensionstal, met betrekking tot de faciliteiten voor uzelf?
Mogelijkheid tot kiezen van eigen instructie, smid en dierenarts, het gevoel dat je GEEN nummer bent, toilet en ruimte waar koffie / thee gedronken kan worden (automaat)
11. Wat verwacht u van een pension?
- Half pension, voeren door pensionhouder, uitmesten en paard volledig voor eigenaar.
12. Wat speelt een belangrijkere rol in de keuze van een pensionstal: faciliteiten voor uw paard of voor uzelf?
- Voor mijn paard
Alvast bedankt voor de moeite!!