Natasja91 schreef:MieLo, ik heb je al vaak gezien haha![]()
Ik heb vandaag m'n stage toegewezen gekregen en ben gewoon op m'n oude school geplaatst!
Helemaal top, heb er onwijze zin in
En wanneer mag je beginnen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:MieLo, ik heb je al vaak gezien haha![]()
Ik heb vandaag m'n stage toegewezen gekregen en ben gewoon op m'n oude school geplaatst!
Helemaal top, heb er onwijze zin in
zie ik jou ook eens 
lekker opvallend
. ( We waren er pas voor de derde keer dus ik had vorig jaar voor het laatst lesgegeven) 

martina1 schreef:Ik ben tweedejaars lerarenopleiding geschiedenis in Nijmegen, momenteel loop ik stage op het Schaersvoorde College in Aalten, vmbo 2 t/m 4, BBL t/m TL. Vorige week was onze stagebegeleidster ziek dus hebben wij alle lessen overgenomen, echt heerlijk om weer voor een klas te staan. ( We waren er pas voor de derde keer dus ik had vorig jaar voor het laatst lesgegeven)
Het was wel erg pittig vooral omdat we niets konden voorbereiden, maar zelfs de meest drukke klassen waren op een gegeven moment muisstil.
Had ze allemaal wel aan het werk, en dat voor een eerstejaars
! Kan natuurlijk ook aan de school liggen 

Tellie schreef:MLoeser schreef:65 minuten? Die lessen duren wel erg lang. Hier in de omgeving ligt de norm rond de 45-50 minuten
Wij hebben 70 minuten rooster. Gelukkig hadden we een verkort lesrooster vanwege de rapport vergaderingen.
Nu bijna klaar met de HAS, vandaar dat versneld kan doen. Urielle schreef:Nou, vandaag op sollicitatie geweest maar ik geloof niet dat het iets werd. Volgende week nog een. Als die het niet wordt, dan moet ik dus onbetaald stage gaan lopen. Best sh*t ivm mijn verblijfsvergunning in Belgie. Maar goed, afstuderen gaat even voor!
haike schreef:Ik begin over 2 weekjes ongeveer aan de STOAS, 1jarige opleiding voor kennismanager groen onderwijsNu bijna klaar met de HAS, vandaar dat versneld kan doen.
Ga wss stagelopen op Helicon, bovenbouw VMBO en MBO Dier. Mag trouwens als klaar ben ook alleen les gaan geven in het groen onderwijs, maar dan wel alle vakken ong
Citaat:Bloemsierkunst
Groen Zorg en Onderwijs
Natuur & Communicatie
Tuin & Landschap
Tuinbouw/Akkerbouw
Voeding & Communicatie
Agrotechniek en Kennismanagement (i.s.m. CAH)
Groen Zorg en Onderwijs
Paardenhouderij
Paardensport (i.s.m. NHB Deurne)
Recreatie- & Gezelschapsdieren
Veehouderij
haike schreef:Alle vakken in het groen onderwijs, even gequote:Citaat:Bloemsierkunst
Groen Zorg en Onderwijs
Natuur & Communicatie
Tuin & Landschap
Tuinbouw/Akkerbouw
Voeding & Communicatie
Agrotechniek en Kennismanagement (i.s.m. CAH)
Groen Zorg en Onderwijs
Paardenhouderij
Paardensport (i.s.m. NHB Deurne)
Recreatie- & Gezelschapsdieren
Veehouderij
Maar in de praktijk kun je overal werk in vinden als je bevoegd bent
lerarentekort enzo. 
Nog 2 maandjes dan ben ik een jaar aan het solliciteren.