I'm a Barbie girl, in a Army world (landmacht) :P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dennisje

Re: I'm a Barbie girl, in a Army world (landmacht) :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:04

ja babbii heb het aardig zwaar gehad. ik hoop dat het de laatste zijn die zijn gevallen want het is een vredes missie en daar vegissen mensen ze zich ook nog in wij voeren geen oorlig beschermen het volk enz. maar 18 doden vind ik veel voor een vredes missie vind 1 dode al te veel. en helaas zijn het net mijn vrienden geweest. maar van de andere militairen vind ik het net zo erg

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:06

nikita_benno schreef:
babbii_lief schreef:
ElinevsElsja
z'n beslissing is niet die je snel moet beslissen dat is niet goed
je moet daar alle tyd voor nemen en weten waar je in stapt dus ga niet denken ik moet snel zijn dus

nikita_benno
ja idd belachelijk dat meiden zich opmaken voor de oefening
mij heeft die aandacht ook niet geeintreseert want ga ook haast alleen met jongens om maar er zitten echt hoertjes tussen die het hele peleton fiets

haha ja precies.
babbii ag ja ben blij dat ik zelf normaal ben en geen make up pop af en toe make draag ik ook wel maar het is een wonder als je het bij mij ziet. ik krijg wel veel aandacht van de boys maar vraag er niet op en ben gewoon goed bevriend met hun

Voor aandacht van de boys hoef je niet in het leger te zitten als vrouw zijnde :D
Het bedrijfsleven met al die mannen, miauw :~

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:08

@ nb: poeh jij hebt idd een hoop meegemaakt als ik het zo lees!
Een kennis van me was eerst een hele goede vriend van me, is uitgezonden geweest en is zó veranderd daardoor dat we elkaar nu niet meer spreken. Ik miste hem heel erg in het begin, maar het is gesleten, minder pijnlijk nu.

En een kennisje van me is zelf militair maar haar man ook, zij moest op uitzending voor een half jaar, toen zijn terug kwam moest hij meteen voor een half jaar. Ze hebben elkaar een jaar niet gezien.
Ik vraag me af of je zoiets samen goed kunt overleven..