Nikki15 schreef:@Bravespots: wat bedoel je precies met op welke dienst ik sta? ik ben nu alleen van 7 tot half 4 en mag nog een keer nachtdienst mee maken en weekend dienst, doordat ik nog geen 18 ben mag ik dat niet vaker doen. vind het wel erg leuk maar tuurlijk heb ik dat ook wel gezien, maar ik zit daar ook niet zo mee. vind het natuurlijk niet lekker ruiken. maar zet gewoon een knop om;)
Ik zit er verder niet mee hoor, ik wist van te voren dat dit nu eenmaal het lot is van een verpleegkundige stagair. Niks aan te doen
, maar leuk is anders natuurlijk .Als je een een ziekenhuis stage doet, heb je toch verschillende diensten? Of werk je niet in een ziekenhuis?
.
. Ben allesinds blij dat het geen vier jaar is zoals bij jullie. Kan je ook verschillende richtingen uit in je laatste jaar? Dat kan hier namelijk wel (kan je keizen tussen bv psychiatrisch, algemeen, sociaal,...).

Met andere leerlingen gepraat
Had psychologie en anatomie, dat laatste ging over ouderdomsziekten
. Nu heb ik echt het gevoel dat alles gaat lukken met deze opleiding (daarvoor ook hoor, maar dit is dé bevestiging).
).
Wij besteden daar 4 lesuren per week aan.