juline schreef:mensen luister nou eens ik heb geen wensen alleen een redelijk salaris ik hoef ik 2000 in de maand te verdienen maar zou het wel fijn vinden om mijn schulden van ruim 5000 af te betalen en eens met me rijbewijs te beginnen wat ook weer meer baanperspectief geeft. ik zou ook wel weer eens op me eigen benen willen kunnen staan en iets kunnen gaan huren.
ik sta bij alle nuttige uitzendbureaus ingeschreven dus niet de vele techniekuitzendbureaus hier die alleen mensen vragen als vrachtwagenchauffeur of schilders bijv. van bijv startpeople krijg ik regelmatig belletjes en dan kom je daar en is je contactpersoon er niet terwijl je een afspraak hebt. dit gebeurd bij vele in mijn kennessenkring.
eens in de zoveel tijd werk ik in de catering maar door de "kredietcrisis" zijn er veel vaste klanten afgehaakt en is er nog erg weinig werk via dit uitzendbureau.
ik ben er echt wel dagelijks mee bezig om alle vacatures langs te gaan. en tja sorry dat ik geen zin heb om voor 5 euro in de winkel te gaan staan. mag ik een klein beetje leuk werk hebben? wat vol te houden is?
ik sta bij het cwi ingeschreven via werk.nl
en ninja2 niet alles went en tja heb jij geen bepaalde eisen in je leven of bepaalde gewoontes of gevoelens?
ik schuil me totaal niet achter mijn verleden. iedereen heeft een verleden en vele nog erger dan ik. maar het betekent niet dat het allemaal maar makkelijk is.
ik heb dit topic geopend met de vraag w.b.t uitkering en omdat ik vandaag ff geestelijk vastliep na de afwijzing in het restaurant.
nu hoeven jullie me niet verder af te schilderen als een luie muts die maar op der kont blijft zitten en denken dat iemand mij ineens opbeldt met een droombaan. nee ik doe er echt me stinkende best voor om een baan te vinden en dit kunnen jullie niet beoordelen.
maar alsnog bedankt voor de adviezen en tips
je kan toch ook eerst wat minder leuk werk aannemen of iets wat minder goed verdiend en vandaar uit verder zoeken? beter iets dan niets en alles beter dan je handje op willen houden..