uitkering 22 jarige

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: uitkering 22 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:16

juline schreef:
mensen luister nou eens ik heb geen wensen alleen een redelijk salaris ik hoef ik 2000 in de maand te verdienen maar zou het wel fijn vinden om mijn schulden van ruim 5000 af te betalen en eens met me rijbewijs te beginnen wat ook weer meer baanperspectief geeft. ik zou ook wel weer eens op me eigen benen willen kunnen staan en iets kunnen gaan huren.

ik sta bij alle nuttige uitzendbureaus ingeschreven dus niet de vele techniekuitzendbureaus hier die alleen mensen vragen als vrachtwagenchauffeur of schilders bijv. van bijv startpeople krijg ik regelmatig belletjes en dan kom je daar en is je contactpersoon er niet terwijl je een afspraak hebt. dit gebeurd bij vele in mijn kennessenkring.

eens in de zoveel tijd werk ik in de catering maar door de "kredietcrisis" zijn er veel vaste klanten afgehaakt en is er nog erg weinig werk via dit uitzendbureau.

ik ben er echt wel dagelijks mee bezig om alle vacatures langs te gaan. en tja sorry dat ik geen zin heb om voor 5 euro in de winkel te gaan staan. mag ik een klein beetje leuk werk hebben? wat vol te houden is?
ik sta bij het cwi ingeschreven via werk.nl

en ninja2 niet alles went en tja heb jij geen bepaalde eisen in je leven of bepaalde gewoontes of gevoelens?

ik schuil me totaal niet achter mijn verleden. iedereen heeft een verleden en vele nog erger dan ik. maar het betekent niet dat het allemaal maar makkelijk is.

ik heb dit topic geopend met de vraag w.b.t uitkering en omdat ik vandaag ff geestelijk vastliep na de afwijzing in het restaurant.

nu hoeven jullie me niet verder af te schilderen als een luie muts die maar op der kont blijft zitten en denken dat iemand mij ineens opbeldt met een droombaan. nee ik doe er echt me stinkende best voor om een baan te vinden en dit kunnen jullie niet beoordelen.

maar alsnog bedankt voor de adviezen en tips

je kan toch ook eerst wat minder leuk werk aannemen of iets wat minder goed verdiend en vandaar uit verder zoeken? beter iets dan niets en alles beter dan je handje op willen houden..

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:21

Silvaantje schreef:
Pff, ik wil ook wel een uitkering en zo velen met mij waarschijnlijk maar zo werkt het niet. en bovendien ben je gezond en kan je dus makkelijk werken, en psychische klachten ervan krijgen?? lijkt me erg sterk.

In ieder geval zou k zeggen ga naar JMW Breda (=horecauitzendbureau) is er gezellig en je hoeft niet eens op sollicitatie je zegt gewoon dat je wilt komen werken en je kan komen werken dus...

Juline, is dit geen goede tip? Iets waar je al in thuis bent, vaak in de middag en avonduren.

Geluidsvrouw is een mooi doel om naar toe te werken toch? Eerst die baan, dan die studie, weer een baan, sparen en dan zelfstandig geluidsvrouw!!

ninja2

je zegt zelf maar dat het voor even is dus je kan dan toch best wel werk doen want je minder leuk vind. Ik heb wel eisen en hehoefte in me leven maar die heb ik nooit op z,n manier gekregen. En waarom zou ik geen gevoelens hebben. Maar misschien komt het door je houding hier dat mensen zo op je reageren. We moeten nou eenmaal allemaal hard werken voor ons geld en het komt niemand aan waaien. Ik woon ook op mezelf en heb een hypotheek en vaste lasten enz en deze maand krijg ik ook een hoop extra kosten dat ik denk van jeetje dat worden weer heel wat uurtjes overwerken.
Ik snap gewoon niet als je zo graag van je schulden af wil en je wilt echt graag werken en als je maar zegt dat het maar voor effe is waarom je zoveel eissend bent in het zoeken van een baan. Dan maar een jaartje ofzo vroeg op zodat je genoeg verdient i.p.v die 400 euro voor 32 uur

moyra

Ik ben in oktober ook op straat gezet bij mijn werkgever en had nog twee maanden loon tegoed van ze. Als je dus uitrekend ben ik nu ook centenloos.
Ik ben bij een thuiszorg bedrijf gaan solliciteren (ben 19 jaar) en die staan te springen om jongen mensen. Wegens vergrijzing als je daar aan de bel zou trekken ben je zo aangenomen sterker nog ik had de brief twee dagen van huis gedaan en was al gebeld.
Overgens verdien ik al meer dan 5 euro dus zeggen dat thuis zorg geen geld in het laatje brengt is onzin.
Ben benieuwd in welke winkel jij hebt gewerkt gezien een supermarkt als AH al 10 euro betaald aan mensen BOVEN de 23.
En ik (toen nog 18) verdiende ookal meer als 5 euro per uur, niet veel maar een 21 jarige verdiende dus meer.
Geef je zelf een flinke schop onder je kont !!!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:25

Ik ben 18 en heb ook schulden, wellicht niet door mijn eigen fout..maar ze zijn er wel. Ik verdien iets meer dan 600 euro in de maand met een 32 uurs baan, full time dus. Ik heb geen opleiding maar kreeg het wel voor elkaar om een verzekering te betalen, een paard te onderhouden, en die schulden af te betalen. Begrijp niet dat het jou dan niet lukt? Overigens gaan veel banen nu verdwijnen, houd daar ook rekening mee. Kun je een baantje achter de kassa krijgen neem hem dan maar even aan, want je hebt kans dat je de komende tijd niets anders kunt vinden. Al gedacht aan een callcenter dan? Verdiende ik 6 euro mee op 17 jarige leeftijd, en ik zou nu al aan de 8 e zitten. Het zijn keuzes maken hoor, of je verdiend niets en vraagt uit desinteresse in een '' minder betaald baantje'' een uitkering aan, of je krijgt de helft meer (22 jaar zit je toch zeker wel aan de 700 a 800 e in de maand) en je gaat wel wat doen. Wil je dan in je stoel blijven zitten tot je wat hebt gevonden dat je leuk vind? Kun je beter in die tussentijd een contract aangaan voor bijvoorbeeld drie of zes maanden, kun je daarna gelijk weg. Vind je wat in twee maanden tijd, zit je nog in je proeftijd en kun je zelfs dan nog vertrekken.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:29

Een baantje staat ook beter op je cv dan een zogenaamd "gat". Misschien niet iets waar je nu aan denkt.
Succes met het zoeken naar een baan! Vind 400 euro ook wel weinig geld, maar er zijn zeker banen waarbij je meer verdient.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 01:31

daar ben ik dus al die tijd mee bezig geweest. de catering heb ik er al een tijdje bij en in de tussentijd ook banen er bij gehad maar omdat de catering momenteel dus erg achteruit loopt. zit ik dus met de handen in het haar

pri_lady ik ga daar ook nog informeren en geluidsvrouw wordt ik zeker en geeft ook een mooie toekomst

ninja het is inderdaad hopelijk voor even zolang ik het schoolgeld maar bij elkaar kan krijgen van ruim 2000 euro

moyra ik werkte bij vanleest en kreeg 4.64 netto

ladyelmira de meeste banen die ik aangenomen heb in de afgelopen jaren waren vaak puur op basis van een 0 uren contract puur omdat ze me niks anders konden aanbieden. de meeste callcenters hebben een hele trainingsperiode ben er bij 1 deze aangegaan en het bleek niet in mijn straatje te liggen. nee ik kan niet alles..helaas..

en helaas merk ik het ook dat er banen verdwijnen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:34

400 euro voor een fulltime baan mag naar mijn idee helemaal niet. Want je zit ten aller tijden nog aan het minimumloon vast, daar mogen ze niet onder zitten. Ga jij daar mee akkoord, sja dan is het je eigen fout. Maar, mits je geen gekke andere afspraken daarover hebt gemaakt, je had gewoon je minimumloon kunnen eisen!

Heb het voor je opgezocht: http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13737&hoofdmenu_item_id=13825&rubriek_item=391911&rubriek_id=391817&set_id=77&doctype_id=6&link_id=156519

Minimumloon 22 jarige: Maand: 1.174,00
Week : 270,90
Dag: 54,18
Hoe kom jij aan 400 e? Dat is het minimumloon voor een 15 jarige.

Misschien toch handig om in een winkel te staan. Weet je in ieder geval zeker dat je wat betreft je loon goed zit. En het is helemaal niet zo raar hoor, achter een kassa staan. Tabaksshops zijn bijvoorbeeld erg leuk.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:37

Ik heb ook eens een nul uren contract gehad. Elke 22e van de maand werden mijn uren opgestuurd, en gezien mijn minimumloon per uur, zat ik elke maand gewoon aan dat wat ik hoor te krijgen. Hoe werkte dat bij jou dan?

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:37

Daarom meid, de arbeidsmarkt is krap aan het worden dus het is nu of nooit, je hebt je leeftijd in ieder geval mee. En het helpt om een toekomstdoel te hebben, dus ook dat is fijn dat je weet waar uiteindelijk wil eindigen. En daar zul je je 1000% voor moeten inzetten. Je wilt je toch niet zo blijven voelen als vandaag? Kom op, toch maar weer die schouders eronder en doorgaan.

En dit topic gebruiken om de ontwikkeling in neer te zetten, laat je maar aanmoedigen, heus je komt er wel!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:39

LadyElmira schreef:
400 euro voor een fulltime baan mag naar mijn idee helemaal niet. Want je zit ten aller tijden nog aan het minimumloon vast, daar mogen ze niet onder zitten. Ga jij daar mee akkoord, sja dan is het je eigen fout. Maar, mits je geen gekke andere afspraken daarover hebt gemaakt, je had gewoon je minimumloon kunnen eisen!

Heb het voor je opgezocht: http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13737&hoofdmenu_item_id=13825&rubriek_item=391911&rubriek_id=391817&set_id=77&doctype_id=6&link_id=156519

Minimumloon 22 jarige: Maand: 1.174,00
Week : 270,90
Dag: 54,18
Hoe kom jij aan 400 e? Dat is het minimumloon voor een 15 jarige.

Misschien toch handig om in een winkel te staan. Weet je in ieder geval zeker dat je wat betreft je loon goed zit. En het is helemaal niet zo raar hoor, achter een kassa staan. Tabaksshops zijn bijvoorbeeld erg leuk.

zijn die bedragen niet bruto? Dan blijft er alsnog zo'n 700 euro wel over trouwens. Maar dat is fulltime. En sommige baantjes zijn er niet fulltime te krijgen.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 01:41

ik moest destijds in en uitklokken wat ik altijd gewoon deed. maar misschien liep het daar wel fout in. maar ja valt niet meer terug te draaien.

ik zal zeker de vorderingen in dit topic bij houden.

heel erg bedankt voor de motivatie heb er al wat meer zin in gekregen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:31

ninja2 schreef:
je zegt zelf maar dat het voor even is dus je kan dan toch best wel werk doen want je minder leuk vind. Ik heb wel eisen en hehoefte in me leven maar die heb ik nooit op z,n manier gekregen. En waarom zou ik geen gevoelens hebben. Maar misschien komt het door je houding hier dat mensen zo op je reageren. We moeten nou eenmaal allemaal hard werken voor ons geld en het komt niemand aan waaien. Ik woon ook op mezelf en heb een hypotheek en vaste lasten enz en deze maand krijg ik ook een hoop extra kosten dat ik denk van jeetje dat worden weer heel wat uurtjes overwerken.
Ik snap gewoon niet als je zo graag van je schulden af wil en je wilt echt graag werken en als je maar zegt dat het maar voor effe is waarom je zoveel eissend bent in het zoeken van een baan. Dan maar een jaartje ofzo vroeg op zodat je genoeg verdient i.p.v die 400 euro voor 32 uur

en waarom ga je nu met een opleiding beginnen als je al schulden hebt? zo krijg je alleen maar meer schulden. je zal toch echt een baan moeten nemen. want je schulden worden niet vanzelf opgelost.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:39

Als ik jou was zou ik toch op m'n tanden bijten en onderaan beginnen.

Je schrijft dat je geen baan met vroege uren wilt omdat je geen ochtendmens bent. Dat geldt voor meer mensen, maar dan moet je dat maar worden toch? Voor niets gaat de zon op, dus wekkers zetten en er vroeg uit.
Neem desnoods een baantje in de detailhandel, agrarische sector oid of fabriekswerk. Daar kun je meestal dezelfde dag nog beginnen en zitten ze echt te springen om mensen.

Neem desnoods bij de nieuwe baan nog een krantenwijk voor in de ochtenduren (dagblad) voor extra centjes, en dan betaal je je schuld weer wat sneller af.

Vanaf dat oogpunt kun je jezelf opwerken, en deze baantjes zijn echt wel in Breda te vinden. Je kunt ze al vinden op marktplaats.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:50

Vol verbazing heb ik dit topic gelezen...

TS: bij supermarkten, in fabrieken etc. zoeken ze altijd personeel. Dus werk is echt wel te vinden. Je kan alleen niet verwachten dat je een BMW er bij cadeau krijgt en dat ze om je staan te springen.

SOrry, maar hier word ik echt misselijk van.. Ik betaal duizenden euro's belasting, werk fulltime en studeer in mijn eigen tijd en dan krijg je dit geleuter over onmogelijke uren werken en te weinig verdienen dus dan maar een uitkering aanvragen. Zie ik gelijk waar mijn zuurverdiende belastingcenten heen gaan... Geef je zelf een schop en ga aan het werk. Voor niets gaat de zon op.

Dit schiet echt in bij mij in het verkeerde keelgat.

Edit: toevoeging

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:00

Bij de TNT Ja. Ze zitten te springen om mensen en het verdiend ook best goed. En je bent er maar een dagdeel mee kwijt. Je kunt bij de meeste kantoren zelfs nog kiezen of je vroeg of laat wil lopen Lachen. Ik vind het ideaal. Kun je daarnaast nog een ander baantje zoeken.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:14

Is bij een benzinepomp werken niet wat?

Ik kan me voorstellen dat je graag werk wil wat je leuk vind, maar als het maar voor een jaartje is zou ik zo veel mogelijk aanpakken.
Wel geef ik je gelijk dat je soms zo slecht ergens verdiend wat ik niet normaal vind, iedereen werkt en waarom moet de een die nog harder werkt dan een ander een paar honderd euro minder verdienen dan iemand die minder hard werkt?

Om het maar even zo te zeggen, toen ik in de winkel werkte vond ik dat veel zwaarder dan het werk dat ik nu doe, en toch verdien ik nu wel 200 meer per maand. ( niet dat ik klaag hoor Knipoog )

Ik ga ook echt niet meer voor 6 of 7 euro per uur me bed uitkomen, dat moet minstens zoals ik nu verdien wel 9 euro per uur zijn.

Het leven is duur genoeg en helaas bestaat het hele leven uit werken, dus dan mag je ook wel leuk en een beetje betaald werk hebben.

Maarja werken moeten we allemaal dus ga ervoor! Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:30

LadyElmira: Niet om het een of het ander hoor, maar sinds wanneer is 32 uur pw, fulltime ?

In verzorgingshuizen staan ze ook te springen Ja
Loop eens een verzorgingshuis binnen zou ik zeggen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:48

ik ben 27 en sta ook voor minimum loon in een winkel. niks mis mee. ik heb werk en verdien geld. heb 2 paarden en een auto. en woon niet bijmn ouders...... is geen 400 euro pm hoor maar ik kan ook niet elke maand gaan shoppen (heb ik ook geen tijd voor)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:54

Marieke_K schreef:
Vol verbazing heb ik dit topic gelezen...

TS: bij supermarkten, in fabrieken etc. zoeken ze altijd personeel. Dus werk is echt wel te vinden. Je kan alleen niet verwachten dat je een BMW er bij cadeau krijgt en dat ze om je staan te springen.

SOrry, maar hier word ik echt misselijk van.. Ik betaal duizenden euro's belasting, werk fulltime en studeer in mijn eigen tijd en dan krijg je dit geleuter over onmogelijke uren werken en te weinig verdienen dus dan maar een uitkering aanvragen. Zie ik gelijk waar mijn zuurverdiende belastingcenten heen gaan... Geef je zelf een schop en ga aan het werk. Voor niets gaat de zon op.

Dit schiet echt in bij mij in het verkeerde keelgat.

Edit: toevoeging

Ben het wel een beetje met jou eens.
Ik ben ook 22, studeer fulltime (maar op afstand, echt een uitkomst! kun je zelf je tijd indelen etc) en heb daarnaast ook nog een baan(al zit ik momenteel in de ziektewet door pfeiffer). Werk bij een aquisitiebureau (callcenter) en dat is heerlijk! Je tijden zijn enorm flexibel, je heb geen vaste uren, dus als je es tentamenweek hebt of iets dergelijks kun je altijd tijdelijk minder gaan werken en het verdient goed (ik zit nu op iets meer als €7 p.u.)
En callcenter werk is overal te vinden, je moet alleen wel een beetje het geluk hebben dat je er één vind waar de sfeer goed is enzo Lachen
Heb hiervoor ook in een winkel gewerkt en ja daar zijn de lonen waardeloos, maar als je zelf actief op zoek gaat, is er altijd wel wat te vinden! Heb zelf overigens totaal geen goede ervaringen met uitzendbureau's en al mijn baantjes die ik tot nu toe gehad heb (camping, winkel, callcenter), heb ik zelf gevonden zonder hulp van buitenaf.
En nee ik ben ook geen ochtend mens, maar werk is werk en soms moet je je maar over de vervelende dingen heen zetten Knipoog

Dangerzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:22

Gewoon gaan werken.
Jeetje mina, lekker willen teren op een uitkering terwijl je 22 bent en niets mankeert behalve dan dat je immens lui bent.

Iedereen moet werken voor zijn/haar geld, dus ook jij.
Een uitkering aanvragen om de tijd te overbruggen is werkelijk onzin.
Daarbij is in breda genoeg werk te vinden. Al helemaal in al die kroegjes.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:26

Meid ik snap hoe je je voelt en dat je het niet erg gemakkelijk hebt ermee ? Maar toch denk ik dat je misschien wat te ´´soft´´ bent op het gebied van dat je bijv uitgenodigd word en ze je dan naar je salarisindicatie vragen je daar dan misschien te ´´soft´´ over doet! Want anders had je ook wel meer kunnen hebben verdiend dan die 400euro toch ?

Ik ben nu 24 en woon nu al ruim 3.5 jaar samen maar daarvoor heb ik ook een hele moeilijke tijd achter de rug (woonde ik ook al samen) alleen mijn ex vertikte het om maar een poot uit te steken om te gaan werken, ik pakte toendertijd alles aan wat er maar aan te pakken was en tsja soms zat dat wel eens tegen maar ik maakte sowieso goeie afspraken (bij bijv ik uitgenodigd werd en ze me over salarisindicatie vroegen). En zei ik altijd van dat ik zo en zoveel bruto per maand wil gaan verdienen, en als het bedrijf er daar soms niet over eens was bleef ik als ware onderhandelen met ze tot een goede deal zeg maar..

Maar ik heb het vroeger toen in de tijd met mijn ex heel moeilijk gehad werkte wel meer als 40uur in de week en daarbij had ik ook 2 paarden te onderhouden en reed ik daarbij ook nog 2 paarden bij...Ik was in de periode dat ik met mijn ex samen woonde ongeveer 18a19 maar verdiende wel zo ruim 9,50bruto per uur (werkte toen als data-typiste bij de abn-amro).
En waardoor ik niet erg gemakkelijk had was doordat mijn ex maar lekker thuis op zijn luie reet zat en maar achter de pc of tv zat te hangen, ipv werk te zoeken, daardoor ben ik erg gestressed door geraakt en met hulp van een heel goede vriend van me die me bij mijn ex weg gehaald had heb ik toch toen die knoop doorgehakt en de relatie met mijn ex te verbreken!

En nu nu voel ik me helemaal goed en ben ook mn goeie vriend enorm dankbaar voor hoe ie gehandeld had en me tussen die vroegere puinhoop vandaan geplukt had. Nu ben ik heel gelukkig met mijn huidige vriend en hebben we vorig jaar samen ons 2e huis gekocht...Alleen nu hoef ik niet zo alles af te speuren ivm ik een goeie baan heb gevonden waarbij ik zo ruim 2600 mee verdien...

Meid houd vol en wens je veel succes

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:44

linchen schreef:
Ik ben 19, en zit thuis met een uitkering. Nouja, ondertussen heb ik de bijstand. Ben in Mei werkeloos geraakt, en heb zonder problemen via CWI een uiterking gehad. Voor een steuntje in de rug.
Nouja, ik heb wat problemen, 'opstart' problemen met werken, heb veel moeten l.ullen als brugman, maar eigenlijk ook weinig gezeik erover gehad. Maar heb dan ook altijd mijn papieren bij me, met mijn aantekeningen erop Haha!

je klinkt nogal trots hierover?!?

TS, ik deel de mening van de meeste reacties. Ik hoop dat je gauw een baan vindt!! zal niet de topbaan zijn die je graag wilt, maar dat je wel je eigen boontjes kan doppen. sterkte met alles!!

ik heb vanaf mijn 19e gewoon 40 uur gewerkt, het is nog nooit bij me opgekomen om een uitkering aan te vragen.. zolang je gezond bent en kan werken dan moet je ook werken is mijn mening.

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:01

Ik ben vorig jaar September ook op straat komen te staan en had eigenlijk al een nieuwe baan, maar was via een uitzendbureau en die trokken zich terug. Vriend en ik hadden net een woning gekocht dus het kwam erg goed uit, NOT!

Ben via allerlei websites opzoek gegaan naar een nieuwe baan en via het CWI, maar helaas was er gewoon helemaal niks.
Heb een toeristische achtergrond en er waren alleen maar technische banen en banen waarvoor je een bepaalde opleiding voor moest hebben of een hoger niveau. Ik wilde graag bijleren, maar geen bedrijf die mij wilde hebben. Meerdere sollicitatiebrieven gestuurd, maar niemand reageerd, ook niet na een aantal telefoontjes. Bij uitzendbureaus was ik ook ingeschreven, maar was niet echt welkom. Ze deden nogal afstandelijk en heb meerdere keren gebeld, maar ook daar kreeg ik nooit een reactie op.

Gelukkig heeft mijn vader een eigen bedrijf en was hij toe aan nieuwe personeel. Daar ben ik nu dus per 5 jan fulltime aan de slag en verdien ik ook nog 170 meer per maand. Maar ik weet heel goed dat als mijn pa geen eigen bedrijf had gehad ik nu nog geen werk zou hebben gehad en dat het toch zeker moeilijk is om een baan te vinden. Had dan waarschijnlijk ook een uitkering aangevraagd ivm de hypotheek en verdere vaste lasten ivm de woning. Moet wel zeggen dat ik opzoek was naar een baan voor 'altijd' en dat ik wel iets leuks zocht. Voor een paard maanden werk, was het misschien wel gelukt.

Ik denk dat een supermarkt je niet wil hebben omdat je te 'oud' bent. Toen ik bij de ah werkte en ik werd 21 mocht ik echt alleen mijn contracturen, partime werk dus 4 uur per week, werken omdat ik te duur was.

Ik weet dus dat het niet zo heel makkelijk is! I.i.g. heel veel succes met het vinden van een baan!
Laatst bijgewerkt door Sweetselina op 09-01-09 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:04

misschien leef je te duur , misschien verdien je echt te weinig, dat weet ik zo niet Lachen

maar je kan wel een uitkering krijgen ! mijn exvriend van 21 kreeg ook een uitkering, maar die had een reden dat hij bij een psygiloog(verkeerdgeschreven)? moest lopen ... het kan wel onder bepaalde redenen etc, weet alleen niet of dit ook voor jou geld in zon situatie