Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
eknein schreef:Ik verdien 10 euro per uur en ben 17.
Voor 5 euro per uur zou ik m'n bed niet uitkomen.
Prince schreef:Het minimum jeugdloon voor een 20-jarige is € 38,51 per dag, teruggerekend dus € 4,81 per uur.
En als 16 jarige krijg je bij een supermarkt enzo volgens mij iets van € 3,35 ofzo per uur.
diesel_ schreef:@ Isabonny: met 15,50 netto per uur zit je dus per maand fulltime op 2480 (op 20 werkdagen per maand)
dat vind ik zeker een goed betaalde job!!
Ik ben vandaag aangenomen om op oproepbasis te werken in de kinderopvang in verschillende regio's hier in de buurt.
Uit ervaring konden ze me vertellen dat ze bijna altijd wel mensen nodig hebben en ben vandaag zelfs al gevraagd.
Krijg bruto 10,92 per uur, elke week uitbetaald dus ik ben helemaal gelukkig!!
.
en me akelig is gaan manipuleren op allerlei verschrikkelijke manieren
). Was in een tijd dat er overal personeel tekort in was. De een bood me nog meer salaris dan de andere. Terwijl, als ik was blijven zitten in mijn 1e baan, dan was ik waarschijnlijk nu pas op de helft van wat ik nu verdien. Gewoonweg omdat je dan niet meer krijgt dan de max. % stijgingen volgens de CAO.Judith_M schreef:Dat is ook echt weinig! Vooral als je fulltime werkt.. 3,75 x 38 = 142,5 per maand..!
Dat verdien ik als 18 jarige in anderhale dag.. Kun je echt niet iets anders zoeken?? MEt schoonmaken via Icare ofzo verdien je al meer, zelf inplannen wanneer, hoe vaak, halve dagen etc.. Verdien je als 18 jarige volgens mij 5,50..
En gewoon bij winkels verdien je al meer.. Bij de supermarkten hebben ze meestal wel mensen nodig..

eknein schreef:Ik verdien 10 euro per uur en ben 17.
Voor 5 euro per uur zou ik m'n bed niet uitkomen.
diesel_ schreef:Ik vind veel baantjes, bv bij de post of albert hein, maar daar zou ik netto 5euro gaan verdienen. Deze zomer werkte ik op mijn vorige stage plek (SPH opleiding nu 3e jaars) met kinderen met autisme/adhd etc en daar verdiende ik netto 12euro per uur. Daarvoor heb ik ook allerlei dingen gedaan en kreeg ik ook gewoon 7/8 euro per uur.
En dat daarom zou verklaren waarom je zo'n hoog loon destijds ontving?Prince schreef:Het minimum jeugdloon voor een 20-jarige is € 38,51 per dag, teruggerekend dus € 4,81 per uur.
En als 16 jarige krijg je bij een supermarkt enzo volgens mij iets van € 3,35 ofzo per uur.