Bonechi_ schreef:Kan wel zijn, maar speelt bij heel veel accountancykantoren een rol. En die betalen nog steeds meerSpeelt het feit dat ze je (dure) opleidingen gaan betalen geen rol? En je dus waarschijnlijk ook tijd krijgt om naar school te gaan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonechi_ schreef:Kan wel zijn, maar speelt bij heel veel accountancykantoren een rol. En die betalen nog steeds meerSpeelt het feit dat ze je (dure) opleidingen gaan betalen geen rol? En je dus waarschijnlijk ook tijd krijgt om naar school te gaan?
friesiszwart schreef:wat ook meespeelt is waar is het bedrijf gevestigd de salarissen liggen in de Randstad beduidend hoger dan elders in Nederland.
Bonechi_ schreef:Speelt het feit dat ze je (dure) opleidingen gaan betalen geen rol? En je dus waarschijnlijk ook tijd krijgt om naar school te gaan?
R0X schreef:Nou spannend hoor! Inderdaad echt op je strepen staan, en anders gewoon een andere baan afwachten. Ben benieuwd wat die man zegt, succes!!!
Alwiene schreef:Goed dat je niet zomaar akkoord gaatHet is leuk dat het bedrijf kansen biedt, maar dat duurt nog wel even, en jij moet wel gewoon kunnen leven!! Je bent geen ongeschoolde arbeider en dient dan ook niet als zodanig betaalt te worden ook al heb je geen ervaring
Ben benieuwd of er te praten valt en anders hup op naar de volgende die je wel op waarde weet te schatten
lientjeds schreef:Ik heb in het begin ook wat moeten slikken hier, en krijg echt bitter weinig betaald. Nu zit ik hier super...
Maar ik vind wel dat ze tot 50 % mogen gaan hadden. Natuurlijk, je vervoer & pensioen is intussen ook al geregeld?
En ik zou die kan laten wijzigigen in moet.
Pas dan zou ik, in jouw plaats, misschien durven tekenen.
Heb je natuurlijk wel vast werk vanaf maandag, en klikt het niet, kan je nog altijd stilletjes op zoek gaan naar alternatieven.
lientjeds schreef:Maar ik vind wel dat ze tot 50 % mogen gaan hadden. Natuurlijk, je vervoer & pensioen is intussen ook al geregeld?
En ik zou die kan laten wijzigigen in moet.
Pas dan zou ik, in jouw plaats, misschien durven tekenen.
Mistic schreef:Pensioen is op haar nog niet van toepassing aangezien ze pas 19 is. Pensioen is pas vanaf 25 jaar.
TS, ik vind het goed dat je na aanpassing hebt besloten om het te proberen.
Die 19 cent krijg ik ook. Dat is was een bedrijf nog mag opgeven voor de belasting. Alles daarboven komt voor volledige rekening van het bedrijf. Snap dat veel bedrijven daar dus niet voor kiezen.
Succes en ik ben benieuwd of je het straks toch goed naar je zin hebt.