Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Soda schreef:Klopt, maar dat is Utrecht ook
Vind ik niet eigenlijk. Het is dan wel iets dorpser dan Amsterdam maar het blijft echt een stad.
(misschien over een half jaar niet meer hoor, haha)
), en ik moet nu voor de zoveelste keer mn leven weer op de rails krijgen
Bovendien woont al mn familie ook in Utrecht/Amsterdam.
Sheran schreef:Parafrid vind ik stomIk probeer al een paar jaar om erbij te komen maar de gevorderdenlessen zitten steeds vol...
. Alleen zijn de paarden die ze op hun manege hebben ook niet alles. Maar ik ben dan ook erg verwend voor wat betreft manegepaarden hier bij ons.Alexx schreef:ik zit nog te dubben, maar ik wil sowieso niet bij een studenten-rijvereniging, maar bij een studentenvereniging.

fargo schreef:Rukaro schreef:Volgens mij kan je geen verkeerde keuze maken Alexx, je maakt er toch wel een mooie tijd van! Zeker een studentenvereniging maakt het tot een echt studentenleventje![]()
Parafrid zou ik ook links laten liggen
quote]
En waar baseer je dat dan op? Er zijn heel veel mensen die een oergezellige tijd bij Parafrid hebben gehad hoor.
Maar zo aan Alexx te horen gaat ze sowieso bij een studentenvereniging (Vindicat of Albertus, als het Groningen wordt) en heeft ze *correct me if I'm wrong* geen behoefte aan manege lessen. Daarnaast is ze op Oude Held geweest en vond ze het niet echt geweldig. Mijn mening: je leert er niet beter paardrijden (als je van een eigen paard komt) dus waarom voor de gezelligheid als je die gezelligheid ook bij een niet paardgerelateerde studentenvereniging gaat?