ik hou daar niet van als iedereen hetzelfde loopt, en als iedereen dus in het zelfde pakje loopt op school, ugh.. ik zoek dan wel een andere school denk ik, wordt helemaal gek, nee dankje!
Ik draag al geen make up. Het zal toch lekker worden dat ik verplicht in een rok moet gaan lopen en make up wat ik beide nooit doe en niet eens heb. Zelfde als schoenen, ik vind die look a like sloffen, die ze tegenwoordig uggs noemen foeilelijk.
*ziet zichzelf al lopen met lakschoentjes, een rok en make up.. *
Ohja, die uggs. daar zou ik ook niet aan moeten denken, daarbij komt alleen al dat ik niet op zulke schoenen mág lopen aangezien ik heel erg zwakke enkels heb die schoenen daar nou niet echt bevordelijk voor zijn ..
Nee niet bepaald goed voor je enkels nee. Ik loop op mijn werk altijd op waterdichte bergschoenen. (nee niet van de lidl ofzo Lowa.) Ik werk met honden en dan is wat stevigheid aan je enkels heel fijn. Daarnaast krijg ik last van zere moeie voeten en enkels als ik een dag werk op niet stevige schoenen, met deze schoenen kan ik de hele dag op lopen, ik ben zowat getrouwd met die schoenen.
nee voor mij ook geen uggs, we zien ze eigelijk ook nauwelijks opschool, ja vorg jaar enkele.
Pas bij maatschapijleer gehad over de verschillende groepen die je in een school hebt, kakkers-emo's-rappers-bontkraag meisjes, zoals ze het noemde ect. iig duidelijk verschillende groepen, die kun je niet samen voegen door 1 styl te creëren dat gaat niet goed